Alla inlägg under juni 2008

Av Johanna Westlund - 19 juni 2008 14:54

Jag vill skriva av mig MASSA! Men jag får faan inte ut något, hoho där inne vad är det för fel! Haha! Nej men alvarligt så är jag cp-glad i dag, förrutom att jag är trött för att jag knappt sovit i natt och jobbat sen klockan 7 i morse.. Men sånt är livet, och det finns inget jag kan göra åt det mer än att fortsätta leva! Precis som jag gör! Och stå på mina egna ben! Vandra ensam, för det är nog det jag vill! Jag vill inte känna ett beronede av NÅGON! Jag vill vara min egen! Så därför så ska jag sluta bry mig om vad alla andra tycker och tänker, och därför skiter jag i om folk tycker att jag är dum i huvet eller inte... Jag har allt jag behöver precis där det är! :D Så det så! Kanske förrutom en sak!!!!! ELLA! VAr är du!?? SAKNA! Älskar dig!

 

Älskar er mina vänner, mitt ljus i livet!<3

 

Återkommer senare! :P haha!

//Johanna Sofia Linnea Westlund! 


<3

Av Johanna Westlund - 19 juni 2008 14:53

  KÄRLEK!<3  

Av Johanna Westlund - 19 juni 2008 14:49




Hoppas Putte Och Natta Festar Gärnet I Morgon! Kommer Iaf Jag Att Göra :D ! Hahahaha! Vill känna samma känsla som på studenten! :D But I Never Will!

 To Bad!


//Johanna Sofia Linnea Westlund!  

Av Johanna Westlund - 19 juni 2008 14:40

Fan vad jag är cool! :D Hahaha! Ville bara säga det!Haha! Och så kom Micke in på jobbet i dag och hade 2 st frakturer i handen, haha han hade ramlat när han skulle ut och röka på morgonen, haha KLANT! ;)


Nehej, städa och kanske laga lite god mat sen :)



Johanna<3Madeleine




Aj!

Av Johanna Westlund - 19 juni 2008 14:22




HEJ! Idag skar jag mig på ett papper! Och nu har jag ont som fan :P haha!


//Johanna Sofia Linnea Westlund! 

Av Johanna Westlund - 18 juni 2008 23:33








Wish you were here, me oh my countryman
Wish you were here
Wish you were here, don't you know the stove is getting colder and

I miss you like hell
and I'm feeling blue

I miss your laugh, I miss your smile
I miss everything about you
Every seconds like a minute
Every minute's like a day
When you're far away



//Johanna Sofia Linnea Westlund!


(ÄLSKA denna låten! :) Super bra! Stämmer väl kanske lite också ;) Haha)

Tänker på dig! Hur lite jag än vill det! <3

Av Johanna Westlund - 18 juni 2008 22:38




Var bara tvungen att säga! -"SVERIGE SUGER på fotboll!"



// Johanna Sofia Linnea Westlund! 

Av Johanna Westlund - 18 juni 2008 22:26

Neee, kanske lite i dag! Men inte annars... Men Madde gillar rå mat! ;) hahahaha! Men gott var det i alla fall, och nu är det snart dax att gå och sova, börjar ju jobbat klockan 7 i morgon bitti:( Usch! Men som sagt så är det pengar :D...


Helt massa glad för jag har fått en egen säng nu :D, visserligen så står den i Hailieys rum nu, men vi flyttar ju snart ;P.. och sen kom pappi och Jonny och lämnade vårat nya köksbord och en stor furu garderob i går också... :D


//Johanna Sofia Linnea Westlund! 


 

Ovido - Quiz & Flashcards