Alla inlägg under juni 2008

Av Johanna Westlund - 29 juni 2008 20:40


JAG VILL FESTA, GÄRNA I KVÄLL!

Men kan inte:(

Men tänkte att på Onsdag, ska jag ut! :D


M.J.H<34.ever

//Johanan Sofia Linnea Westlund!

Av Johanna Westlund - 29 juni 2008 20:21

Nu är det bara att sätta igång :P Nu jävlar får vi våran superfina lägenhet i morgon :D *happy face* som Putte säger! :D Haha!

Idag så var Eva,Tony och Johanna (tror jag var hennes namn) och hämta Viking! Blir lika sad varje gång dom åker igen... :( Skulle vara så kul att ungås SAKNA som fan! Men snart så kommer dom hit :P Och jag hoppas då att *pip* inte åker med... För vill så hjärna ha tilbaka min bästaste barndoms-kompis (numera ex, som känns knas) men i alla fall... Alltså jag vill inte ha tillbaka honom på det sättet utan bara som vän, och prata prata prata med! För man kan fan prata med ALLT med honom! Men tror nog inte riktigt att *pip* skulle förstå det... Snarare skulle *pip* bli skit-förbannad.. O.s.V Och då skite jag hellre i det för jag orkar inte med en massa tjaffs!.. Men jag saknar ändå! :) Och Eva och Emil med! :) Love!<3

   Åhh jag känner att jag inte alls har någon lust med att sätta ihop det där himlans data-bordet i morgon! Ojoj vilka problem Madde och jag kommer att ha! Haha! :P

   Btw, så var Ella hos mig i går kväll, och det var massa mys :) Så jävla glad:D Min lilla gumma älskar dig massvis! <3

  Jag var ju barnvakt i går och precis när jag gått och lagt mig med Hailiey, så ringer telefonen... Hahah och Hailiey vaknar! haha JÄVLA PUTTE såger jag! Hahah halv ett på natten och han och några till är på väg ner på krogen! hahah! Men faaan vad lust jag fick att följa meeeed! wIIE! Tack för i fredags btw! Det var helt kul! :) Och ÄLSKA Puttes förfester!

   Tidigare på kvällen, fick jag ett annat samtal av någon som jag ALDRIG trodde skulle prata med mig igen, och inte jag heller med denna! Eftersom massa shit har hänt, men denne vågade ringa (massa irriterad, och förvånad, men denne har fan inget med mig åh göra längre) men skönt ändå att denne kunde vara trevlig... Jag saknar denne lite iband! Och dennes familj massa! Men jag hatar denne sååå mycket att jag glömer bort att sakna! Så när denne är trevlig så kommer man ihåg dom bra sakerna, och det gör mig förbannad! Men jag vill ändå aldrig "vara" med denne igen, efter som jag inte har sådana känslor för denne, och kommer aldrig att få det heller! Så det så! Massa störande! Jag blir faan irriterad på mig själv! :Phah!


Neeh nu måste jag sätta fart! Här händer ju inget! :P hah!


//Johanna Sofia Linnea Westlund!


Av Johanna Westlund - 29 juni 2008 17:02

Faaan, såg allt

jag hade skrivit

 i fredags-natt nu

 när jag kom hem idag!

Gahahaha!

Inget som hellst minne av!

Hahah! Cp PINSAMT!

 Haha hur full

 var jag egentligen!

:P haha!

Så det kan gå!

Puttes och Jonas fel,

för det var dom

 som söp ner mig!

TACK SÅ MKT! Haha!

(Tack för skjutsen hem, Tom!)

(Och tack Lisa för att du följde med ut) :D

Nu ska vi städa!

FLYTTAR i morgon!

WOOOHOO! :D

//Johanna Sofia Linnea Westlund!


Av Johanna Westlund - 28 juni 2008 01:46

Jag hatar dig inte! Faaan vad menar jag egentligen! Jag vét inte ett skit! Jag hatar ALLT inte dig! ALLT!


Skiiiiiit samma! God Natta jag är full som fan och mår toppen! :D


//Johanna Sofia Linnea Westlund! :D

Av Johanna Westlund - 28 juni 2008 01:44

Faaaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JAG SAKNAR DIG! Varför i helvete då? Jag hatar dig!

Av Johanna Westlund - 28 juni 2008 01:42

CP! Jag är jätte full! Fan ta Putt eO Jonas!

Av Johanna Westlund - 27 juni 2008 19:15





SKÅL! Det var nog allt för miG! För nu ska jag FESTA! Wooho! :D


//Johanna Sofia Linnea Westlund!

Av Johanna Westlund - 26 juni 2008 22:41

Detta är faan dagens BÄSTA!


-" *Pip*, *pip*, *pip*, ger mig bara Panik, Ångest och Orgasmer!"


HAHAHAHAHhha! Jag dör, vad bra jag är!


Madeleine<3


//Johanna Sofia Linnea Westlund!

Ovido - Quiz & Flashcards