Alla inlägg under april 2009

...

Av Johanna Westlund - 15 april 2009 17:42

Dagens Sanning! ;)

Johanna ÄR Bra :P Shit va tufft, fränt och galet ;) Mahahahaha!

XOXO

Av Johanna Westlund - 13 april 2009 21:16

Hata allt nu!

Men nu är Putte iaf här och får lyssna på mina bekymer om hela världens befolkning... Stackars unge... Hailiey är sötats i världen:)


XOXO

...

Av Johanna Westlund - 13 april 2009 20:09

Massa saker som hänt den senaste tiden... Och jag har nog aldrig varit så förvirrad i mitt liv... Cp-saker och Cp-människor! Hata allt...


Sitter med Empa och mitt hjärta nu (Hailiey) ;) Mys kväll i kväll..:) Mamma kommer hit och sover sen också :D....


Vill till stallet massa mycket och bara dra iväg ut på min Jappe..<3 Klarna tankarna lite... Skita i allt annat skit och bara vara med honom och mig själv! Skulle må bra då :P


//J


Ovido - Quiz & Flashcards