Alla inlägg den 11 juni 2008

Av Johanna Westlund - 11 juni 2008 15:56

I MADE IT!


Klockan 5 i morse gick jag upp, tog bussen in till stan och gick upp till jobbet, fan vad bra gjort av mig :D Happy face! :P I går jobbade jag till halv tio, men missade bussen, för securitas kom inte som dom skulle. Så då fick Putte komma och möta mig och vi gick hem till Natta och kollade på sissta fotbollen...:) Så får jag syn på namnet på dörren till höger om hennes och vart mindre glad.. Usha!17:e rättgång! Ohh JAG VILL INTE! Fan vad jag mår dåligt över att behöva gå dit! Åhh vad jag önskar att jag slapp! Är trött som fan i dag, sitter hemma nu med bejbi och glor på OC...*skönt*.


Tvätta sen då:P


//Johanna Sofia Linnea Westlund!


<3

Av Johanna Westlund - 11 juni 2008 00:42

Kan det bli bättre? :P Larsson är här och bara sitter och ser söt ut, medans madde och jonny (som alltid) ligger och gosar i sängen! Jobbiga jävlar! :P haha! Nu ska vi glo på film och sen börjar duktiga jag jobba i morgon klockan 6!! Blächs!!! Ucsh! Men slutar ju klockan tio så egentligen så är det helt okej! :D //Johanna Sofia Linnea Westlund!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards