Alla inlägg den 12 juni 2008

Av Johanna Westlund - 12 juni 2008 12:25

Bara för att Robert är tönt och larvar sig med sånt här måste jag också göra det! Så de så! ;P


Hur bortskämd är du?

Jag har:

[X] pappa

[X] mamma

[  ] Styvmamma

[  ] Styvpappa

[  ] Styvsyskon

[X] bror

[  ] Syster

[  ] Brorson

[  ] Systerdotter

[X] Har husdjur

[x] Mer än 4 kusiner

Antal: 5

[X] Telefon

[X] badrum

[X] Eget rum

[ ] Swimmingpool

[X] Badkar

[  ] Gästrum

[X] Dator

[X] Egen tv

Antal: 6

[X] En halvbred säng

[X] Mer än 4 par skor

[X] Klocka

[  ] X-box

[  ] Gameboy (använder ej)

[  ] Nintendo 64

[  ] Pokerbord

[X] Basketkorg

[  ]pingisbord

Antal: 4

[X] Nattduksbord

[X] Stereo på rummet

[X] CD-spelare

[X] sommarjobbat

[X] shoppar en gång i veckan

[X] Har dyr parfym

[X] MSN!

[  ] Kamera

[X] Mobil

Antal: 8

[  ] Scooter/moped/fyrjuling

[  ] Keyboard

[X] Gitarr

[X] Annat instrument

[X] rest utomlands

[X] rest i Europa

[  ] har 1000 €

[X] Träffat en kändis

[  ] dyra smycken

[X] Platt/locktång

[  ] varit till Hawaii

[  ] ASIEN

[  ] AFRIKA

[  ] USA

Antal:6

[X] hemgjord mat varje dag

[  ] suttit i en limosin

[  ] Helikopter

[  ] egen Laptop

[X] egen dator

Antal: 2

[X] föräldrar har bil

[X] Husbil/vagn

[X] jag har bil fast inte än får köra

Antal:3

Antal tillsammans: 32!

1-15 Ghetto barn

16-25 Vanligt barn

26-35 Bortskämd

36+ Överklassens snobb


INte för att detta stämmer mer än på Robert då :P hahaha! :D


//Johanna Sofia Linnea Westlund! 

Av Johanna Westlund - 12 juni 2008 12:00

Hur kan det vara så? Huu? Shock! Hahahaha! Damn! Funderar fortfarande! Haha! CP!

Johanna har varit duktig som fan i dag igen :P Klockan typ 10 över fem i morse pallrade hon sig upp ur sängen (hur mycket hon än ville ligga kvar) och åkte till jobbet! Och värsta bakade och fixa alla kassor och fy fan vad duktig jag är ;) hehe!

Nu ska jag Madeleine och Robert åka in till stan för robert ska åka hem den jäveln... :( Hahaha!

Vill fan gå utt på Lördag så jag funderar på om jag ska fixa barnvakt åt Madde så jag kan släpa med henne ut ;) hehe! Dansa Dansa! Och Larsson måste med!:) Ella skulle vara kul om du också hängde med, SAKNA! Lisa med :D! That Would Be Fun, Fun, Fun :D!

//Johanna Sofia Linne Westlund!

Idag ska Lisa sova hos mig :)<3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards