Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Johanna Westlund - 4 juni 2008 23:35

 


Nae, mitt hår vart gult för fan! I alla fall i utväxten... Och jag som hatar gult! Jag HATAR gult! Gult är fult! I alla fall när det gäller byxor och kjolar :P...


   Jag är het spänd inför fredagen... Ska bli så himla skojj :D Och jag vill ha min känning på mig NU! Hehe, den är nice som fan! :)... Men jag är en KLANT (skojja inte) så jag lovar att jag kommer att spilla något på den och den är helt förstörd... Det är äkta jag! Typiskt Johanna!


    I morgon fyller Bästaste-Lisa! 18 år... :) Så då ska jag dit och fira henne lite :9 Det blir trevligt :) Sakna henne! ILU <3


   ELLA! Tänker på dig hela tiden nu när du är på Cypern... Saknar dig som faaaan... Känns som om vi inte hann prata färdigt innan du åkte och har ouppklarade skaker att tala om ;) hehe! Men I Hope You Have The Time Of Youre Life! I Love You! <3


Madeleine, Hailiey, Johanna <3 


Så här ser mitt piss-hår ut!.. Syns ej så bra på bilden men... ;P 



<3

Rackarns suddig bild,

men det är från soundchecken

från den senaste konserten, Me Like! :D


//Johanna Sofia Linnea Westlund! 

Av Johanna Westlund - 4 juni 2008 16:03

Det är så jäkla varmt och jag dör nästan :P Och vi har tvättstugan och där är det typ ännu mer varmt...

   I dag har vi (Jag & Madeleine) varit på stan och shoppat en bh och hårfärg till mig! Bhn vart faktiskt ganska bra, :) Känns ju skönt med tanke på att klänningen jag ska ha är utan axelband samma med bh'n :P hehe! Så var det bara hem till mammsen en snabbis och provva allt tillsammans, med studentmössa också :) Och det var nice som fan :D!

    I dag ska vi göra potati-gratäng MUMMA säger jag! Har varit sugen som fan på det nu bra länge :P :)... Och sen ska käka kycklingfil'e till det (as always) :P...

   Längtar helt otroligt mycket till på Fredag nu, hoppas att det blir en riktigt lyckad kväll :) Men lite tufft att vara i skolan (eller i Rothofsparken) redan klockan 7 på morgonen :P Och sen Champange-frukost klockan 9... sen då? Ingen aning, för vi går inte ut förrens klockan 3, och sen är det marsh till Rothofsparken halv 5 och sen åka flak :D Fett kul :D Och sen är det party och grilla och party ännu mer i stugan :) Sååå roligt :)...

    Nu ska jag typ gå och färga håret :).. 


//Johanna Sofia Linnea Westlund! :) 


Av Johanna Westlund - 4 juni 2008 00:12

I dag har jag varit duktig as hell! Jag jobbade fast jag inte ens behövde det om jag inte ville, men jag tänkte äshh vad fan, klart att jag ställer upp ;) haha, känner mig väldans d,uktig i alla fall :) Desutom är ju pengarna väl behövda :).... Och kvällar är det ju OB så då får jag ju mer betalt... Sen vart jag massa glad när jag kom hem i dag, eller hem till mormor, för då fick jag 500 spänn :D Tillbaka på försäkringen på bilen... Ohh dom behövde jag nu... Med tanke på att jag är fattig som attans, efter resan till Hudiksvall, som fan gick på typ 3000, och jag fattar fan inte hur! HUR? Vart tog mina pengar vägen? :O Hahaha... Så i morgon blir det en tripp ner på stan, hitta bh och eventuellt nya skor, sen ska jag betala flaket också... Massa utgifter när man tar studenten, säger jag bara! Faen! Åhh värsta skön kväll, hehe, har ju Madeleine alldeles för mig själv... haha. Länge sen nu ju:P Men hon ligger och sover redan, nästan i alla fall :P.. Jag funderar på om jag ska sätta på någon film.. Och vilken i så fall? Humm, tufft beslut :P... Längta till på fredag! Men är faktiskt riktigt ledsen att Robert inte kommer ner, och ännu mer ledsen vart jag när jag pratade med Eva. tidigare i kväll och fick veta att  hon, Emil och Tony inte heller kunnde komma :(... Dessutom kommer inte min Ella heller.. Sooo SAD!:'(

Men, WTF, Jag ska ha så jävl,a kul ändå, och damn vad roligt att alla andra underbara människ,or kommer :D... Big Love To You! <3


//Johanna Sofia Linnea Westlund!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards