Alla inlägg den 3 juni 2008

Av Johanna Westlund - 3 juni 2008 01:57

<3

Ahh, jag kan inte sova, dels för att jag inte alls känner mig trött och dels för att det är sååå himla varmt i denna lägenhet, jag dööör! Och fönstret vill jag inte öppna heller, för då kommer det in mygger som inte allt är någe trevliga. Sticker en på både armar och ben och surrar i ens öra... Är det trevligt att ha och göra med när man vill falla i sömn? Nej! Jag klkarar mig bätte utan! Men hett som i en bastu känns det som! Och jag förstår inte för mitt liv hor Jonny och Madeline kan ligga så nära och med ett himlans TÄCKE ... Hur?? Tell me... jag kan inte ens ligga själv utan täcke, för det känns som att det brinner i knutarna... Men men vad ska man göra åt det? Sitta vaken, ta en cigg och filosofera... Skriva om mitt trista men åhh så roliga och egentligen helt underbara liv... :) Varmt! Kanske gå ock bolma lite, ta en kalldusch och sen lägga sig!?!? Vore nog inte så dumt ändå :)... Väldans bra ide'e tycker moi!


Sååå... God natt, Sleep Thight ^^


//Johanna Sofia Linnea Westlund!

Mitt Tidigare Liv ;P haha: johannawestlund.blogg.se


M, J, H, R, P, J, H, E, L, L, B, P, S.... Big Love, Big Love!<3 

Av Johanna Westlund - 3 juni 2008 00:52

Soo damn proud! :) Och jag är så himla otroligt glad att jag lyckats ta mig igenom dessa tre år... Även om jag fått tagit bort några ämnen :P hahah!

I dag så har jag bara latat mig, och det var jag faktiskt värd efter gårdagens promenad från Torshälla till Skifftinge :) Och så har vi myst och grillat me goda vänner :) Mumm! Fast jag var lite nyttig när jag hjälpte mormor och flytta! Sen så skrev jag till mamma att jag älskar henne så vi är nu sams (tror jag) Och det är massa skönt! :D Sen har jag pratat med Ronja i över en timma om massa saker och set var också helt roligt! Saknat henne som bar den! :) Saknar Ella massa också... HJon är ju på Cypern det aset! Jävlar vad jag också vill iväg! Jätte ledsen för att hon missar min student bara :(... Men denna sommar så ska vi parta massor! Det ska bli like old times (nästan) har jag bestämt! Med både nya och en del gammla partypeople, hoppas jag! Längtar!


Vill att det ska bli Fredag nu:) Ska bli helt otroligt kul! :D


Nu ska jag ladda hem lite bra låtar (festa-som-fan-låtar) Och kommer ni på några som är bra, komentera gärna och TELL ME THEN! :D


//Johanna Sofia Linnea Westlund!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards