Alla inlägg den 19 juni 2008

Av Johanna Westlund - 19 juni 2008 22:59




Dagens BÄSTA! -"Om blickar kunnde döda, asså shit, jag hade varit stendöd!"

Hahahaha, jag och madde var på väg hem till mamma och skulle hämta viking (tonys och deras hund, hoppas ni har det bra där nere btw) så vi kom gående med barnvagnen (en väska som skulle till Addes mor) och piss-råttan, dvs Hugo (som i vanliga falla är en snäll och trevlig hund/råtta haha) och möter en man. Som piss-råttan flyger på och börjar bita efter... Hahhahahaha, han vart typ as-förbannad! HAhaHAha! Shit vad han ville döda mig! Hahah! Aja, nu vet alla det... hahah kulk var det i alla fall ;) Hahah!

 

//Johanna Sofia Linnea Westlund! 

Av Johanna Westlund - 19 juni 2008 22:55





Fy faaan vilken NICE kväll säger jag bara! Har suttit och laddat hem en massa karaoke-låtar och sjungit en MASSA! Helt happy jag blir då! Och hela kvällen har bara varit allmänt MYS! Och jag känner mig helt crazy! I morgon ska jag fan festa loss som faaaan! :D Och Madeleine som har barnvakt ska också supa te!;) hahaha!...

 

Jag har fan inget att skriva så, jag lägger ner nu innan det här inlägget blir alldeles för långt och trist att läsa för att jag skriver en massa skit!

 

//Johanna Sofia Linnea Westlund! 

:D

Av Johanna Westlund - 19 juni 2008 16:32

  And There You Got It! Is'nt It Nice? :D   

Av Johanna Westlund - 19 juni 2008 16:19

Den 27:e släppar vi allt och bara drar! Bort från Äckel-Tuna... FESTA tills jag stupar säger jag bara!!! HELL YES! Wooohooo! Då tänker jag bara leva och må så jävla bra!

    5 minuter, matdax *mumma*

    Sen så tänker vi ta kryssningen nästa månad i stället med tanke på flytten och så vidare! :P Så då har vi något att se fram emot då också! :D Hell Yes!  

    Och i morgon vill jag träffa Party-Ligan, Hanni Putte Natta o Jonasi! :) Allihop på en gång :) Men jag har bara prata med Natta O Putte än, och dom ska inte träffa Hanni och Jonas så där sprack mina planer :P Hahah! Men Mupp-Gänget Vore ännu coolare, fast med dom i det !;) haha !

    Längta nu till den 27:e! Kul som fan :D! Och längta till nya lägenheten, för vi har fått massa fina nya saker till den :D O Så har vi hittat våran nya bokhylla :D Woohoo exakt en sån som vi ville ha! Hurra för oss, fy fan va vi är BRA! 


Madeleine+Johanna=Föralltid!<3 Älskar dig<3


//Johanna Sofia Linnea Westlund! ;)  

Av Johanna Westlund - 19 juni 2008 15:01

I Kväll Ska Jag fan Titta På O.C (igen) ;) Älska!<3 Var bara tvungen att skriva det! Nu ska jag gå bort från den här äckliga datan, jag har faaan bättre saker att göra egentligen! ;) :P
/Johanna Sofia Linnea Westlund! 

Av Johanna Westlund - 19 juni 2008 14:54

Jag vill skriva av mig MASSA! Men jag får faan inte ut något, hoho där inne vad är det för fel! Haha! Nej men alvarligt så är jag cp-glad i dag, förrutom att jag är trött för att jag knappt sovit i natt och jobbat sen klockan 7 i morse.. Men sånt är livet, och det finns inget jag kan göra åt det mer än att fortsätta leva! Precis som jag gör! Och stå på mina egna ben! Vandra ensam, för det är nog det jag vill! Jag vill inte känna ett beronede av NÅGON! Jag vill vara min egen! Så därför så ska jag sluta bry mig om vad alla andra tycker och tänker, och därför skiter jag i om folk tycker att jag är dum i huvet eller inte... Jag har allt jag behöver precis där det är! :D Så det så! Kanske förrutom en sak!!!!! ELLA! VAr är du!?? SAKNA! Älskar dig!

 

Älskar er mina vänner, mitt ljus i livet!<3

 

Återkommer senare! :P haha!

//Johanna Sofia Linnea Westlund! 


<3

Av Johanna Westlund - 19 juni 2008 14:53

  KÄRLEK!<3  

Av Johanna Westlund - 19 juni 2008 14:49




Hoppas Putte Och Natta Festar Gärnet I Morgon! Kommer Iaf Jag Att Göra :D ! Hahahaha! Vill känna samma känsla som på studenten! :D But I Never Will!

 To Bad!


//Johanna Sofia Linnea Westlund!  

Ovido - Quiz & Flashcards