Alla inlägg den 26 juni 2008

Av Johanna Westlund - 26 juni 2008 22:41

Detta är faan dagens BÄSTA!


-" *Pip*, *pip*, *pip*, ger mig bara Panik, Ångest och Orgasmer!"


HAHAHAHAHhha! Jag dör, vad bra jag är!


Madeleine<3


//Johanna Sofia Linnea Westlund!

Av Johanna Westlund - 26 juni 2008 22:38

Jag har aldrig varit så här trött i hela mitt liv! Kom precis hem från Hållsta där jag och Madeleine varit och städat sen klockan 3 när jag slutade jobba! Och då har jag jobbat sen klockan 6 också! Fyyy faaan vad duktig jag är! :Phah! SOVA NU FAAAAN!


ELLA! Helt jävla MASSA glad att du kom in i dag! LOVE!<3


I morgon blir det PARTY! Katrineholm nästa! :)


//Johanna Sofia Linnea Westlund!

<3

Av Johanna Westlund - 26 juni 2008 01:24

Johanna Sofia Linnéa Westlund

<3

Madeleine Nicolé Ahlbom


(Jag Älskar Dig Mitt Hjärta, På Måndag Flyttar Vi :D)



Av Johanna Westlund - 26 juni 2008 01:11

SMÄÄÄÄRTA! Jag säger bara -"SMÄÄÄRTA!"

Fy Faaaan! Det här var det värsta jag någonsin gjort! Usch!

Jätte KUL tänkte vi (massa lena ben)

Så vi körde på :P hahaha! Ångrar faaan det nu!

Ser väl inte såå farligt ut? :O :P


Men när man look like this efteråt så fattar man faan att det GÖR ONT!

 HELT BLÅÅÅÅ!

Så nu har jag ett ben som är halft vaxat och ett ben som är pytte pytte lite vaxat! OCH DEN JÄVEL som någonsin klagar på mina ben ska jag personligen döda! För jag tänker aldrig i hela mitt jävla liv sätta på mig sådana där Cp-Stripes igen! Jag säger bara -"SMÄÄÄÄÄÄÄRTA!" Usch! Jag håller mig faaan till raklödder och rakhyvlar i fortsättningen! Fy fan! SMÄRTA!


Men men nu ska jag och Madeleine (inte vaxa benen i alla fall) kolla på Mio Min Mio och sova! Börjara ju för fan jobba snart! :S


God Natt! (jag är fan massa sur nu) Jävla skit saker!


//Johanna Sofia Linnea Westlund!

Av Johanna Westlund - 26 juni 2008 00:05

Jävlar! Nu har jag jävla massa klisterlappar på benen som jag inte vågar rycka bort! :'( Buhuhu! :(


AJ säger jag!

(återkommer)


//Johanna Sofia Linnea Westlund!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards