Alla inlägg under augusti 2008

...

Av Johanna Westlund - 26 augusti 2008 18:26

Idag har jag betalat min hyra :P haha min första alldeles egna hyra! :) :P haha!

Och min lägnehet är hur fiiin som hellst! Men det känns ju lite knasigt, tomt och så! Men men, hihi!

Ni ska jag gå och handla mat sen ska jag hem och sova för jag är sjuk :(!


Ps: Köpte VÄRLDENS FINASTE skor igår :D!


//Johanna Sofia Linnea Westlund!

Av Johanna Westlund - 21 augusti 2008 16:26

Damn vad trött jag är... Har inte sovit på typ hela veckan ordentligt... Men men! Jag börjar vänja mig vid att jobba och inte sova :P hahaa! Jobbar 6-15 i morgon och sen kommer Natta och "hämtar" mig från jobbet och sen ska vi gå hem till Empa och förkröka.... Sen vettifan var vi tar vägen... David ville ju att jag skulle förlja med och festa i Strägnäs, men det tror jag inte:P ahahhaha!..

Nej nu ska jag och Madde gå och handla:) Och jag ska hämta min SRIIIIIIIT! :D Hihi!


Later!


//Johanna Sofia Linnea!


(Å-festen Var crazy, och jag var VILD och jätte full :) Hahaha Men kul hade vi...)

Av Johanna Westlund - 15 augusti 2008 17:02

Hahahahahaha, typ as garv åt i går :Phaha!

Gugge? Är det så han kallas :P hahaha fy fan vad säääämst!

Hahahaha -" Jag kan baka paj åt dig, NAKEN!" Hahahah

-" Vill du ha chokladsås eller vispgrädde?" Hahaha sååå roolig! :) -"Jag bara lägger in VÄRSTA stötarna på dig, men du är ju kall som ett lik!

Sen kommer nästa mupp...

-"Hurrar du eller gråter du om du får sova med mig i natt, så man vet om man vågar" HAhahahahaaa... Roliga människor dom där :P haha!

Och typ as-kul att träffa Davve och Pontus i går också :)

Och i dag träffa min ÄLSKADE SAKNADE bror JIMMY! Och i morgon blir det PARTY as HELL! :D Wooho :) :P


Nu ska jag gå och röka med Lisa :)


Later!

//Johanna Sofia Linnea Westlund!

Av Johanna Westlund - 14 augusti 2008 20:07

Hahaha, jag vill inte ha din msn! Vadå trodde du att jag skulle adda? haha!

Ne ne ne! Vad är det med folk och ragga på bdb och lunar? Haha NOLLOR!


Sitter hos Lisa, fixar värsta roligaste saken till Eva (her mom) till hennes födelsedag :D Snart åka hem och visa min mamma, sen cykla till Em och Natta och sedan vidare hem:) Jobba i morgon, sen jävlar är det party (jobb dessvärre också) hela helgen :D! *happy face*....


//Johanna Sofia Linnea Westlund!

Av Johanna Westlund - 13 augusti 2008 17:44

Titta vad jag hittde! Kommer ni ihåg detta brudar? :D XD hahaha!

Denna bild hittade jag på polisens hemsida... HAHAHAHAHA! Nice att man är med där juh, hahah neh men vi var faktiskt till hjäöp där bara och klart att man ställer upp! Träffade Orsi i Lördag och kom på hur mycket man saknar det roliga i skolan, typ (som när den här bilden togs) Ensemble och MUSIKALEN! :'( (Mycket bra tid) Sakna! Minns föralltid<3


Later!

//J

Av Johanna Westlund - 13 augusti 2008 17:06

Värsta mys-kvällen igår, chips, gurka, morötte, dipp och godis... Och två grymt roliga brudar :D Hur bra kan det bli? :P hihi! Kolla på Cry Baby, nice film och RockaBilly, JAG ÄR HELT SÅLD! Det är så jävla nice!

Natta Och Em! Ni är helt (GALNA) Men så underbara :D<3


Fest i helgen säger jag bara!

//Johanna SofiA Linnea Westlund!

Av Johanna Westlund - 12 augusti 2008 17:20

Fredrik och Jonny har dränkt mig så in i helvete i dag :( Och nu är mina ögon röda och helt förstörda :'(

Men ändå lite kul att bada vågorna.. Visst Madde? :P (Även om Fredrik jävleln höll mig under vattnet hela tiden :()

Aja ska strax åka från stan, sen hem och byta om käka lite kanske? Och sen är det head over to Em Och Natta! Sorry brudar att jag aldrig dök upp i går...


//Johanna Sofia Linnea WestluNd!


ÅFESTEN Nu I Helgen! Då JÄVLAR! ;) Wooohhooo! :D

Av Johanna Westlund - 10 augusti 2008 15:46

Hahahahaha Madeleine, vad tycker du jag ska göra, jag menar så här i desperata tider? HAHAHAHAHAH!a! :P hahaaaa.... Jag är sjuk i huvet jag vte, men jag rår lixom inte för det:P haha!


I Kväll blir det bara mys framför tvn käka gött, som jag inte gjort på massa många dagar nu :P haha och film så det sprutar ur öronen på oss :D MYS!


HEM-GJORD PIZZA! :D


Later//J

Ovido - Quiz & Flashcards