Alla inlägg den 15 juni 2008

Av Johanna Westlund - 15 juni 2008 22:53

Min hjärna är helt CP! Jag blis så jävla sur på mig själv! Jag vill inte ha det så här och jag vill inte känna som jag gör! Och hur känner jag ens? Det vet jag ju inte ffs! Vad vill livet mig? Dessutom är jag fan typ Skitzo också, för jag är typ jämt glad hela tiden, sen kommer det kota stunder bär jag tänker alldeles för mycket och så blir jag helt deppad! Damn! Jag hatar det här...

  Dumt att allt kan bli som förrut, jag vill ha tillbaka mitt liv! Fast ändra en massa saker, eller jag vill leva det livet som jag lever nu, fast med folket från förr! Och jag vill ha tillbaka min bästaste vän! NU! Fan jag vill vara med henne NU! Saknar henne så att det gör ont!.. Ella Bella Ko-Skit! Come Back To Me! Jag vet inte hur jag klarar mig utan dig! Ffs vad händer! Och jag har fan ingen som hellst aning hur jag klarat mig så länge som jag har gjort.. :O

   Och alla underbara (med vissa undantag) människor från gammla tiderna, muppligan? Var tog allt vägen, och vad hände? Allt bara försvann! Sakna!<3

   Men jag vill lägga till människor nu, och skulle det gå och spola tillbaka tiden så skulle jag göra det och ta med dom, och ta bort någon. haha! invecklat det vart nu då...

   Alltså, det är så cp, det går fan inte att förklara hur jag känner... Faen! Splittrad! Jag vet inte vad jag ska tänka, tycka eller känna! För det jag eventuellt känner, vägrar jag tillåta mig att känna.. You see? För allt blir bara CP då!  Men egentligen så mår jag hur bra som hellst just nu, för jag har så mycket som betyder allt för mig, dessutom har jag roligt jämt typ! (Så tro inte att jag sitter hemma och typ gråter dagarna i ända bara för att jag känner mig lite nere just nu) hahah!

   Skit samma, jag orkar inte bry mig, allt blir som det är meningen att det ska bli, allt löser sig säkert... Men jag stör mig bara att tårar ska rulla för ingneting, jag gråter ju ffs utan andledning! :S


  Dags att typ glo på film, med super-bror och min sessa Madeleine<3


//Johanna Sofia Linnea Westlund!


 
Av Johanna Westlund - 15 juni 2008 19:27

Sitter i soffan och bara glor! Har typ tråkigt! :P Madeleine kollar hoppning på tv och Jonny sover! Är det bara vi i hela världen som inte bryr oss om fotbollen? Visst är det kul om vi kommer till final och så, men nu är det as-trist åh sitta och glo på den, och ännu mer om Sverige inte ens spelar! Haha eller så är det jag som är en allmänt trist och tråkig person!


Börjar fundera på vart Lisa tog vägen! Hon skulle komma hit, men har ännu inte hört av sig! :P Men hon dyker väl upp! Fan vad jag skriver skit om ingenting! Fan vad jag är tråkig! Usch! Vad ska jag göra????


Jag känner mig virrig! Och kanske lite ledsen, typ cp i min hjärna! Men..<3


«´¯`•.¸¸..<3Me Miss<3..¸¸.•´¯`»

//Johanna Sofia Linnea Westlund!

Av Johanna Westlund - 15 juni 2008 14:48

Typ as-garv år mig sjäv HAHAHAHAHA! :P Jag vart full som fan i går, men vi hade faktiskt riktigt kul! Tack alla för en super kväll! Haha jag var fortfarande full som ett cp när jag vaknade *tycka synd om Madeleine* hahaha! Och det var jätte kul att Lisa och Threse bestämde sig för att hänga med oss ut i alla fall :) Partey-People :D haha! :D Love to you folk! <3



//Johanna Sofia Linnea Westlund! (Jag saknar dig MASSA, o ännu mer i går!)<3


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards