Alla inlägg den 16 juni 2008

Av Johanna Westlund - 16 juni 2008 22:24

FAAAN!

 

HEJ! Jag har lekt med damsugaren, (eller inte, men det ser fan så ut) Tack så jävla mycket du! :P haha! 


 



Nej, nu är det fan dags att sova, jobbet väntar klockan 6 i morgon bitti, blä blaha! Och USCH! Men pengar pengar:D


 


God Natt<3

//Johanna Sofia Linnea Westlund! 

Av Johanna Westlund - 16 juni 2008 21:35





JAG VILL HA ÅSNAN I SHREK!








ME LOVE! <3








//Johanna Sofia Linnea Westlund!

Av Johanna Westlund - 16 juni 2008 00:14

Jag höll på att döööö, när jag kollade en sak på datan nyss! Hahahahahaha! Typ ASG! Fy fan vilken snuskig människa! Så otroligt pinsam, jag skäms så jävla mycket för dennes skull! Usch! Riktigt vidrigt! HAHAHAHA! Men jag var ju tvungen att kolla om rycktet stämmde, och det gjorde det faaan! Usch och fy och blä! Hahaha! Och stackars stackars stackars A säger jag! Jag är jävligt glad att jag slipper! hahaha!...


//Johanna Sofia Linnea Westlund!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards