Alla inlägg den 22 juni 2008

Av Johanna Westlund - 22 juni 2008 19:03

Jävlar vilken midsommar det vard :D Jag har fan inte haft så kul på länge! Först åkte vi ut till stugan käka lite sill och potäter, söp som fan ;) Körde öl-spelet :D Nice som faan! :) Sen åkte vi in till stan, till Putte-plutt, där hanna, jonas, mehedi(oh Shit den grabben kan sina moves ;) ) Haha, och putte var... Meen hanna och jonas tråååk åkte hem och lade sig :( Mkt ledsen för det... Sen så kom Natta dit :) Och vi skulle dra på ngn fest, men det gick lite segt så jonny och Madeleine drog ner på stan och käka och sen hem :( Tyvärr för det vart som roligast sen... Men iaf, så åkte vi på en fest i fröslunda, hahah helt roligt folk säger jag, hahah och jag fick skjuta en kille på benen med typ softairgun eller vad fan det var, hahah fan vad kul jag hade, sen åkte vi typ 11 pers i Johans volvo, till statoil och åt en hamburgare :) Och sen vidare till parken-badet, hahah jag och natta och typ 7 nakna killar! HAHAHAH! Typ asgarv! Men kul var det :D Sen åkte vi mer bil, jag och natta helt dugnsura, men lika glada för det! :D Haha! Och sen kom vi hem vid typ 6 på morgonen, nej typ halv 7, 7! Och jag sov typ en halvtimme och sen upp och jobba, FY FAAAN vad duktig jag är!!!!!! :D Tack alla galan människor för en grymt kul kväll :D!(kommer lite bilder sen)

Nästa helg blir det party som fan igen, men denna gång med ÄLSK i katrineholm, haha fan vad kul vii ska ha :D Och så flyttar vi ju då också :D Hell Yes!... NICE SOM FAN! :D

 

Nu ska jag städa upp lite här innan mitt ALLT kommer hem, för hon fyller år i morgon :D Så då är det hennes dag! :D JAG ÄLSKAR DIG BABY!

 

Johanna Sofia Linnea Westlund 

<3

Madeleine Nicole Ahlbom

 

4-ever 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards