Direktlänk till inlägg 15 juni 2008

Old Times!

Av Johanna Westlund - 15 juni 2008 22:53

Min hjärna är helt CP! Jag blis så jävla sur på mig själv! Jag vill inte ha det så här och jag vill inte känna som jag gör! Och hur känner jag ens? Det vet jag ju inte ffs! Vad vill livet mig? Dessutom är jag fan typ Skitzo också, för jag är typ jämt glad hela tiden, sen kommer det kota stunder bär jag tänker alldeles för mycket och så blir jag helt deppad! Damn! Jag hatar det här...

  Dumt att allt kan bli som förrut, jag vill ha tillbaka mitt liv! Fast ändra en massa saker, eller jag vill leva det livet som jag lever nu, fast med folket från förr! Och jag vill ha tillbaka min bästaste vän! NU! Fan jag vill vara med henne NU! Saknar henne så att det gör ont!.. Ella Bella Ko-Skit! Come Back To Me! Jag vet inte hur jag klarar mig utan dig! Ffs vad händer! Och jag har fan ingen som hellst aning hur jag klarat mig så länge som jag har gjort.. :O

   Och alla underbara (med vissa undantag) människor från gammla tiderna, muppligan? Var tog allt vägen, och vad hände? Allt bara försvann! Sakna!<3

   Men jag vill lägga till människor nu, och skulle det gå och spola tillbaka tiden så skulle jag göra det och ta med dom, och ta bort någon. haha! invecklat det vart nu då...

   Alltså, det är så cp, det går fan inte att förklara hur jag känner... Faen! Splittrad! Jag vet inte vad jag ska tänka, tycka eller känna! För det jag eventuellt känner, vägrar jag tillåta mig att känna.. You see? För allt blir bara CP då!  Men egentligen så mår jag hur bra som hellst just nu, för jag har så mycket som betyder allt för mig, dessutom har jag roligt jämt typ! (Så tro inte att jag sitter hemma och typ gråter dagarna i ända bara för att jag känner mig lite nere just nu) hahah!

   Skit samma, jag orkar inte bry mig, allt blir som det är meningen att det ska bli, allt löser sig säkert... Men jag stör mig bara att tårar ska rulla för ingneting, jag gråter ju ffs utan andledning! :S


  Dags att typ glo på film, med super-bror och min sessa Madeleine<3


//Johanna Sofia Linnea Westlund!


 
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Westlund - 3 oktober 2011 21:54

http://hicetnuncc.blogg.se/

:(

Av Johanna Westlund - 3 oktober 2011 18:13

Fy fasen så dåååååligt jag mår! Vet inte vart jag ska ta vägen snart och fan och inget hjälper! Alvedon och halstabletter har jag knaprat för fullt, utan resultat. Vila, ja jo men inte lätt när det gör så förbannat ont. Jävla jävla hals och alltid kr...

Av Johanna Westlund - 13 september 2011 20:02


TRÖTT! Ja! Skulle ju vara girls-night i kväll ju. Är sååå tråkigt när man inte orkar något typ. Och jag vill att min Dennis kommer hem NU typ! Och jag fryser och är yr och jag är allmänt gnällig. Och typ irriterad...Blir att spela lite geni med mamma...

Av Johanna Westlund - 12 september 2011 21:41

Tiden går så sjukt fort och jag är super dålig på att uppdatera... Whatever!.. Hänt en massa kul. Två kryssningar har jag lyckats hinna med på mina två veckors semester. :) En med älsk och en med brudarna :D Super kuliga båda två.! Med babe vart de...

Av Johanna Westlund - 12 september 2011 21:32

Du har aldrig varit som alla andra, utan på ditt eget sätt. Och man har älskat dig som du är. Så länge man dansar efter DIN pipa så är du ju snäll, rolig och helt enkelt bra.  Men så fort man gör minsta lill motstånd försvinner det man tror är br...

Ovido - Quiz & Flashcards