Direktlänk till inlägg 4 juni 2008

Rock'N'Jojjo

Av Johanna Westlund - 4 juni 2008 00:12

I dag har jag varit duktig as hell! Jag jobbade fast jag inte ens behövde det om jag inte ville, men jag tänkte äshh vad fan, klart att jag ställer upp ;) haha, känner mig väldans d,uktig i alla fall :) Desutom är ju pengarna väl behövda :).... Och kvällar är det ju OB så då får jag ju mer betalt... Sen vart jag massa glad när jag kom hem i dag, eller hem till mormor, för då fick jag 500 spänn :D Tillbaka på försäkringen på bilen... Ohh dom behövde jag nu... Med tanke på att jag är fattig som attans, efter resan till Hudiksvall, som fan gick på typ 3000, och jag fattar fan inte hur! HUR? Vart tog mina pengar vägen? :O Hahaha... Så i morgon blir det en tripp ner på stan, hitta bh och eventuellt nya skor, sen ska jag betala flaket också... Massa utgifter när man tar studenten, säger jag bara! Faen! Åhh värsta skön kväll, hehe, har ju Madeleine alldeles för mig själv... haha. Länge sen nu ju:P Men hon ligger och sover redan, nästan i alla fall :P.. Jag funderar på om jag ska sätta på någon film.. Och vilken i så fall? Humm, tufft beslut :P... Längta till på fredag! Men är faktiskt riktigt ledsen att Robert inte kommer ner, och ännu mer ledsen vart jag när jag pratade med Eva. tidigare i kväll och fick veta att  hon, Emil och Tony inte heller kunnde komma :(... Dessutom kommer inte min Ella heller.. Sooo SAD!:'(

Men, WTF, Jag ska ha så jävl,a kul ändå, och damn vad roligt att alla andra underbara människ,or kommer :D... Big Love To You! <3


//Johanna Sofia Linnea Westlund!

 
 
Madeline.

Madeline.

4 juni 2008 09:35

Vii. Alltid.

http://www.quills.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Westlund - 3 oktober 2011 21:54

http://hicetnuncc.blogg.se/

:(

Av Johanna Westlund - 3 oktober 2011 18:13

Fy fasen så dåååååligt jag mår! Vet inte vart jag ska ta vägen snart och fan och inget hjälper! Alvedon och halstabletter har jag knaprat för fullt, utan resultat. Vila, ja jo men inte lätt när det gör så förbannat ont. Jävla jävla hals och alltid kr...

Av Johanna Westlund - 13 september 2011 20:02


TRÖTT! Ja! Skulle ju vara girls-night i kväll ju. Är sååå tråkigt när man inte orkar något typ. Och jag vill att min Dennis kommer hem NU typ! Och jag fryser och är yr och jag är allmänt gnällig. Och typ irriterad...Blir att spela lite geni med mamma...

Av Johanna Westlund - 12 september 2011 21:41

Tiden går så sjukt fort och jag är super dålig på att uppdatera... Whatever!.. Hänt en massa kul. Två kryssningar har jag lyckats hinna med på mina två veckors semester. :) En med älsk och en med brudarna :D Super kuliga båda två.! Med babe vart de...

Av Johanna Westlund - 12 september 2011 21:32

Du har aldrig varit som alla andra, utan på ditt eget sätt. Och man har älskat dig som du är. Så länge man dansar efter DIN pipa så är du ju snäll, rolig och helt enkelt bra.  Men så fort man gör minsta lill motstånd försvinner det man tror är br...

Ovido - Quiz & Flashcards