Alla inlägg den 20 juli 2011

Av Johanna Westlund - 20 juli 2011 18:08

Joggingrundan över (massa kul med Jackie),duschad nu ska jag bara klä på mig och invänta min älskling så ska vi åka hem och mysa :) Super skööööönt att duscha. Efter att ha varit ute i två timmar. Nyttiga tjejor!...


Blir film och massa mys, pussar och kramar med mitt hjärta sen. Big love till honom!<3

Av Johanna Westlund - 20 juli 2011 15:21

Så himla skönt att vara ledig idag, jobbar 16-21.30 imorgon sen är jag ledig hela helgen :) Sen bli det jobba, mån, tis,ons, tors, fre, lör, sön, mån, tis, ons, tors, fre, lör, sön, mån, tis, ons, tors! Der är arton, ARTON dagar på rad. Känner mig en aning stressad över det. Jätte glad över att få jobba och det blir bra med pengar MEN är orolig att min kropp lägger av och jag ska bli sjuk!Det vill jag ju inte!


Ne vi ska väl strax ta och gå våran promenix som jag sagt hela mogonen nu :P Men tyckte ju faktiskt att lilla Elias kunde sova en liiiten sväng förs så man kunde få se ett rakarns litet avsnitt av VD ;) höhö!


Amor vincit omnia et nos cedamus amori


Dennis<3

Av Johanna Westlund - 20 juli 2011 14:40

Ehh en cigg nu och sen ett Vampire-avsnitt. Sen duscha och ut på lååång-promenad.. Mysiii! Dennis min hemma nu också! Love it!


Puss!

Av Johanna Westlund - 20 juli 2011 12:02

Sitter ganska så nyvaken och kollar på mina två finaste mysigaste!<3 Seg i kroppen idag. Blir skööönt att vara ledig. snart ta en låååång promenad! Efter lite frulle kanske :P


Later!

Ovido - Quiz & Flashcards