Alla inlägg den 16 juli 2011

Av Johanna Westlund - 16 juli 2011 19:22

Mysilimys-kväll igår. Satt i stallet med familj och vänner,lyssnade på musik och drack öl och vin :) Grillade massa gott och snackade en MassA skit. Först att somna var såklart inte helt otippat pappa min:P (golvet) Där efter Dennis (bakom mig och Empa i soffan). Vi andra gick och la oss halv sex i morse, Marie, Krister och mamma min haljv sju. Och jag fattar inte hur pappa och dennis kunde sojva i vårat oväsn. Musik på högsta och prata efter det :P


Älskling åkte nyss och skulle hälsa på sin mamma och pappa för hans farmor är där, så jag och Emilia passa på att ladda ner lite barn-filmer, och myser ner oss o sägen.! Skriver sen igen för det tar typ hundra år att ens skriva en mening med cp-datan för J-knappen!


//J

Ovido - Quiz & Flashcards