Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Johanna Westlund - 6 juli 2011 23:41

  • Nu blir det kolla Sons Of Anarchy med mammsen och försöka sova lite :P Sover inne hos henne tror jag för det är så himla tomt i min säng utan mitt hjärta där! Vill att han ska komma hem nu! NU! 



Dennis Fredriksson Älskar dig!<3

Av Johanna Westlund - 6 juli 2011 22:44

Alltså jag taggar sööönder!

Och snälla GE mig en prickig klänning någon? Gud? typ?


Sitter och kirrar lite med lite rolig musika! Och funderar på (eftersom jag redan nu har problem att sova) hur fan jag ska lyckas sova i morgon natt?n HUR? Kommer bara ligga och tänka på allt gött folk all bra musik och ALLABILARSOMGÖRMIGSJUK! Eh kommer bli en awsome helg i af ! Jaje nehe omj jman ska ta och kolla lite SOA med mammsen kanske? Jaa! 


Go Natt! ;)

//J

Av Johanna Westlund - 6 juli 2011 13:33

Eh godmorgon?

Sent i natt, sen att vakna :P

FJörst satt jag hos Milla och drack en massa kaffe på balkongen till efter tolv, sen fick mamma och jag för oss att kolla på film och efter det låg jag och läste... 


Nu är det inte länge kvar!


ny duschad frukost sen jobba!


later!

Ovido - Quiz & Flashcards