Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Johanna Westlund - 4 juli 2011 22:41

AlltsåGUD hur ska jag kunna sova denna vecka! Powe Meet Tre dagar Fyra nätter kvar!... Kommer bli en awsome helg som vanligt.


Dag Ett (Dock fredag i år)

Bril det att åka vanlig bil tillsammans med Madde (som kör),Dennis, Jackie och Skåne-Per hahaha. Parker i Västerås och går på markand osv tittar på alla fina bilar så man blir sjuk och sen blire väl båten över på campingen en sväng ;) (Always)

Självklart kommer det att förtäras en hel del alkohol! WoopWoop!


Dag Två (Lördag)

Blir jag och (förhoppningsvis) älsklingen upphämtade av Åkers-gänget i dodgen! Oh lord säger jag bara fullt ös! Bara glida runt och leka att man är 15 igen! Och äntligen festa med min Sara som det var på tok för länge sen jag träffa. Kommer bli många Halleluliljah-Moments!


Får gås-hud av att bara tänka på alla fina bilar och all bra musik! <3Love It<3


           


Nu ska jag försöka sova i allafalla. Börjar jobba kl 6 i morgon bitti vilket suger eftersom jag nyss kom hem från jobbet :P men men inte mycket att göra jobbar förmiddag i morgon och kväll på Onsdag och Torsdag sen är det fan FREDAG!<3


//J

Av Johanna Westlund - 4 juli 2011 13:12

Måndag INGEN! Tiden går så jädrans fort. Hänger inte med alls...

Sjuk så har hållt mig isängen hela dagen... Och det tänker jag fortsätta med tills kl är typ 4a då är det dags att knapra i sig ytterligare lite piller och knata iväg till jobbet... Kommer bli en lång vecka känns det som. Men de tycker jag i och för sig alltid på Måndagar :P


Nehe läsa några kapitel nu. Saknar redan min älskling som ska vara borta hela veckan :( Suck it up!


<3


 

Ovido - Quiz & Flashcards