Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Johanna Westlund - 5 juli 2011 13:37

Känner mig överkörd av mins två lastbilar efter jobbet idag, dessutom har min hals svullnat och gör ont. Fan i helvete om jag är sjuk till helgen! Jag vägrar!


Inte för att jag tänker skippa Power Meet hur sjuk jag än är. Jag kan vara döende och åka dit om det är så... Dit ska jag iaf. Med eller utan feber och hals-ont.


Tänkte jag skulle sätta mig och bränna lite skivor till fredagen nu :P skit kul ju :P

Gammla töntiga jätte larviga låtar, 50's osv ;) Tänker bara ligga i sängen idag iaf och hoppas på att bli bättre. Sovmorgon i morgon också. Jobba 16-21.30 Onsdag, Torsdag sen är de faaan fredag alltså 2 1/5 dag och 3 nätter kvar! Kujnde inte ha varit mer pepp även om jag hade varit frisk ;) Love it!


Saknar min finaste en massa också! Underbar häst-fan!<3 Försöka åka ut i morgon eller på Torsdag förmiddag och rida lite<3 

   


Saknar min älskling en massa massa också trotts att han åkte i går morse bara, men vad fan det blir så tomnt när han åker :( Speciellt när man ska sova... Så i natt har jag fan bara legat och vridit och vänt på mig, kollat fil och försökt somna, stängt av datorn och försökt somna. Slutade med att jag vände mig åt fel hålli sängen och läste tills det var typ två och en halv timme kvar tills jag skulle upp. Då lyckades jag äntligen somna. Så blir att vila lite nu på dagen (inte allt för länge) och sen sova tidigt i kväll :P



Later!


/J

Ovido - Quiz & Flashcards