Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Johanna Westlund - 14 juli 2011 22:34

Är jag ledig över helgen :) Till och med väktaren frågade mig om jag var ledig i morgon för att jag var så glad idag när vi stängde :P haha!


Nu blir de film ev. Vampire Diaries med mamma. Fan jag tröttnar aldrig att titta på min man (Damien) ;)


Längtar efter min andra man också som kommer hem i morgon! :D Äntligen! Jobbar och sliter fan duktiga karl! Big löööve!<3


Nattinatt!


//J!


 

Av Johanna Westlund - 14 juli 2011 13:17

Nya tag ;) Haha Idag ska jag bara jobba 16-21.30 seeeen så är jag ledig fre, lör o sön! Skööönt! Blir grillning ute hos bästa Empa m. familj. Med hästar och lite träning med dom står på mitt schema. Även hjäpa till med fin-fina stallet som Krister bygger. Saknar min lilla Empa också :P För att inte tala om Dexter-pojken!


I Morgon kommer älsklingen hem också, trotts att våran stig varit lite väääl ojämn sissta tiden har jag saknat honom massa massa massa! Älskar dig a lot!<3


Nu ska jag hoppa in i duschen och sen göra mig redo för jobbet, inte varje dag man stänger med bästaste Milla! Att bero på Milla så måste vi ta ett balkong-häng snart igen fast denna gång byter vi ut kaffe-kannan mot en Bag-in-box ;)


Fler mys-kvällar med min lilla Jackie står på schemat också vet bara inte riktigt när, massa mys i tisdags iaf ett par bärs och massa skit-snack på balkongen och massa Vampire Diaries :D


Later!

Ovido - Quiz & Flashcards