Alla inlägg den 29 juli 2008

Av Johanna Westlund - 29 juli 2008 11:42

Hahahaha, jävla geting i går på Natalies balle.. hahaha den ville fan döda mig! Haha! :P

Och helt jätte kul att Jonas (Som får nyckel till sin nya lgnht i TORSHÄLLA på måndag) och Hannasweet kom dit... :D Lovley<3

Och Jumba och Richard (och en trevlig brud som jag inte kommer ihåg vad hon htte sorry) Hahaha.. Det var trevligt, fast jag var lite OFF! Haha! Jumba och Richard tyckte att jag var MYCKET roligar sisst förklarade dom för mig, hahaha, men det tycker defenetivt INTE jag! Haha! Då var jag FÖR full! hahaha!

Sen som sagt åkte vi till Torshälla och träffa annat folk, som jag inte pratade med för att jag prata i telen *vart suprised som fan*... Sen drog jag hem för att jag vart ännu mera off, haha och satt på Ballen med min Madeleine och Jonny och pratade massa. Och det var jävligt skönt... Och sen gick jag och lade mig! :P Men men...


Och jag fick lyssna MASSA på MIN ´låt i går :D Hihihi!


Love//Johanna Sofia Linnea Westlund!

Av Johanna Westlund - 29 juli 2008 11:15

Fy faaaan, jag var sååå jävla COOL i håret i går, men tog fan ingen bild på det! :'( Hur dum får man vara...

Typ SUPER nice att träffa Putte igår och prata han om någon vet vad jag pratar om när jag snackar om saker....Tack för det min älskade vänn :)


Satt hemma hos Natalie och drack ouzo i går, haha, sen åkte vi till Torshälla till ännu mer folk... Och sen vart jag cp i min järna och gick hem... Haha! Knasig kväll i går...


Och fan Natalie, vi har typ massa sprit kvar till helgen :D tahaha! :)


Later!

//J

Ovido - Quiz & Flashcards