Alla inlägg den 15 juli 2008

Av Johanna Westlund - 15 juli 2008 23:35

Vi har varit på trav :D Det var Nice som faan! :D

Men kan inte skriva mer i kväll för jag MÅSTE sova, börjar juh jobba klockan 6 igen i morgon bitti :( Ush! Var eviga dag ffs! Ledig söndag... Sen är det fullt ös igen... mån, tis, ons, tors, fre... Sen har jag SEMEEEESTER! :D *Happy Face* Som Putte säger ;)


Hipp hupp


//Johanna Sofia Linnea Westlund!


(Ps. Jag funderar på att skriva ut en skylt på jobbet till Robert, ta 2 betala för 3... Hahahahagaha!)

Av Johanna Westlund - 15 juli 2008 17:47

Det blidde till att åka på trav i kväll :D Sköönt som faan att jag och Älsk får vara lite själva också och bara mysa! Har precis käkat planka (en misslyckad sådan) men ändå mys har vi haft :) Pratat och rökt precis som det brukar vara... Älskar dig gumman<3



//Johanna Sofia Linnea Westlund

Av Johanna Westlund - 15 juli 2008 14:40

Idag är en tråk dag så, Madde och jag tänkte ta kameran och gå en sväng, och sen vill jag hitta på något... Men vet inte vad! :P Kanske ringer till Hanna och dom och kollar vad dom ska göara :D


Hahaha i dag var det roligt på jobbet, i alla fall sissta timmen, när jag inte gjorde ett skit, utan blev skjutsad av först Linuz och senare Anna på en vagn :P hahaha! Knäppa!


Later!

//Johanna Sofia Linnea Westlund!

Ovido - Quiz & Flashcards