Alla inlägg den 26 juli 2008

Av Johanna Westlund - 26 juli 2008 19:43

Igår så ville jag bara sova :P Fick jag det kanske ?? :O NEJ! Då kommer poliser och vakter och fittar sig... Johanna i fyllehäkte... NEJ NEJ NEJ! Tur så var Madde Robert o Jonny där, haha! Pinsamma johanna! Nu får det vara lungt med drickandet ett tag! :P Hahah förutom i kväll kanSKE!


Sen gick vi typ as långt i natt också, men jag och robert gick till någon Benke (som jag fått veta nu, att Pappa min känner... O det är Roberts gudfar) och fick skjuts... Och värsta COOOLA huset på vägen där, och läskiga älgar och grejjer :P haha!


Är typ astrött i dag även fast jag sov till halv fyra på eftermiddagen.. haha! Och jag är leeeeeeedig! :D Och jag är ledig i morgon med :D:D:D! Sååå jävla skönt, och ledig på tisdag :)... *happy face*


Nu ska jag typ ta mig en dusch, och sen får vi se vad vi hittar på, Madde ska iaf ut till sin mor, och hoppas inte jonny kommer hit och bråkar sen,... Vi kanske tar en sväng på hamen :) Vi får se, annars smyger vi väll på mamma HAHAHHA*


Love//Johanna Sofia Linnea Westlund!

<3<3

<3

Ovido - Quiz & Flashcards