Alla inlägg den 14 juli 2008

Av Johanna Westlund - 14 juli 2008 18:48

4 September, har jag tid på Blue Lotus :D Hell YES!...

------>


//J

Av Johanna Westlund - 14 juli 2008 18:38

Okeej, hundra år sen jag skrev men nu är det dags att sätta igång med det igen... Har ju fått internet (som vi tydligen haft några dagar nu, utan att jag vetat det) igen :) Har saknat att skriva av mig  :P hjaha!


POwer Meet 2008 var helt okej, kanske vart jag lite FÖR full men hahah så kan det gå :P haha... Kul hade jag i alla fall.:)


Massa saker har hänt men ändå inte! Festat en hel del och haft det skojj:).... Flytten gick fint och ÄLSKA våran lägenhet :D

Hade inflyttningsfest i fredags sen åkte vi raggarbil till 4 wheels..:) Helt ok :) Och roliga folk :) Och knäppisar som bjöd på massa shots :P hahaha!


"Jag vill träffa Nataliiiiiie!" Så att alla vet :P :) O Hanna Larsson klanten som glömmer mobilfanen hemma.. :P O Ella! :)


Nu ska jag försöka få mupparna här att kolla på någon BRA film :P :)


"Jag är förvirrad"


//Johanna Sofia Linnea Westlund!


Ovido - Quiz & Flashcards