Alla inlägg under november 2008

Av Johanna Westlund - 10 november 2008 23:37

Du och jag, vi ville dela livet.
Fanns ingen oro eller tvekan,

vad kunde gå snett?
Men idag, tar vi varann förgivet.
Och har förlorat allt det där som var så rätt!


Men vad är det då som gör att jag är kvar
fast jag har sagt jag ska gå?
Kan det va kärlek?
Kan det va så?
Att jag nog älskar dig ändå..?!


Nej då... ingen fara! *

Allt bara är som det är! Skrew it! I don't fucking care!


Johanna har varit RIKTIGT RIKTIGT duktig idag! Tack Madeleine för att du finns! Och tack för att du var med mig! Hela vägen ;) ! Du är bäst hun!<3


//Johanna Sofia Linnea Westlund!



Av Johanna Westlund - 9 november 2008 23:32

Åhhhh... Vill ju!

Du är såå fiiin<3


Sitter hemma hos sötis Madeleine! I morgon är det dagen som jag våndas för... Jag vill verkligen inte dit! Damn! Fan Madde! Jag vill inte men jag vet att jag måste! Jag hatar dig! Fast jag älskar dig ;) haha!


Sötaste, haha...

-"Jag är i alla fall ärlig, jag ljuger inte! Det där var bara en vit lögn!"

HAhahahaha jag skrattar ihjäl mig! Sååå söööööt!<3

Hahah!


Igår så ville jag festa men det vill ingen annan. Messa Putte och han tyckte vi skulle festa hos mig, så Putte Angelica Madde, Micke, Jag , Jonny och Ronja satt hos mig ett tag, men all var helt OFF bara jag som drack...

Sen åkte vi runt i bilen lite... Ochs en åkte jag hem, eller till Madde och våldsgästade för jag vet helt ledsen och massa tårar rann, fråga inte varför för det vet jag inte ens själv... !


Sååå den här helgen söööög rätt hårt egentligen :P haha men bättre nästa gång! :) Hihi!... Nu ska jag kolla på Robert Gustavsson som MAdde VÄGRAR kolla med mig på :( Hata henne för det!

NEj nu får jag sluta för annars slår madde mig!


Godnatt!     (Tänker på dig!<3)


//Johanna Sofia Linnea Westlund!


(Ps. Ronja, mys med mig ngn dag! Saknar dig ju!)

Av Johanna Westlund - 3 november 2008 19:31

...Hej Jag Heter Johanna Och Jag Dissade Fan Jordens Snygging I Lördags...

Hur korkad får man vara!..

Men Madeleiiiiine!

Du förstår väl mig också lite kanske, va?

Ellerhur?

Du förstår väl? :P hahah!

Ja klart att du gör!

Du måste ju se det från min sida också!

Inte bara tala om hur dum jag är!

Men damn! Var det värt att skita i det?

Neee! Egentligen inte!

Men du vet hur jag funkar, hur jag tänker!


Hahaha! Aja har faktiskt vart kul där uppe KALLT som faaaan bara. Men det var bara att HÄRDA, baby HÄRDA! :P hahah! Fast jsh hatar Robert för han fick oss att gå i tre timmar mitt i natten, och för att han var MASSA AGGRO-BETTA när vi kommer och hälsar på. Förrutom när han var full! Då var hans smile bredare än bredast! :PHAHA!*


Nog om det nu! Madde och jag ska ut på vischan nu till min Mamma och Pappa :) SKÖNT!..<3


//Johanna Sofia Linnea Westlund!

Ovido - Quiz & Flashcards