Alla inlägg den 20 november 2008

Av Johanna Westlund - 20 november 2008 14:27

Ikväll blir det TACOS och MYSTERIET PÅ GREVEHOLM :D WoooHOO!

(Tänker MASSSA på Bellow dåe ju, SAKNA<3Oss och våra sjuka små saker... som... ba... ja du vet vadjag menar ;) hahaha och LEJON! JAAAA! Leeeeiooon, JA LEJON! HAHAHAHAHAH XD Älska MASSA<3)


Värsta mys-kvällen :P Hihihi! Madde johanna och DISNEy och kalendern ;)


Ronja, saknar dig!

Södertälje också ;) Men vi ses snart :D


Nu ska vi glo på ASKUNGEN ;) hahahaha XD!


//J

Av Johanna Westlund - 20 november 2008 12:02

Värsta träningsvärken Madeleine o jag har nu då! :(

hahahahaha! Fy fan! Men det var kul i alla fall, och fred sa att jag var duktig faktiskt! :P hahahaha! Kan ju bara gissa vem jag tänkte på när jag slog på mixarna (tror jag att dom hette :O) haha! Så nu känns det som att jag har sendrag i hela kroppen typ hela tiden :( hahahahaha! Men det var ju lite kuli alla fall! :P


Leeeedig i dag :D Woooho! :P


Längtar till vi ska åka på kryssning eller Södertälje :D MYS! :D Thihi SAKNAT SOM FAAAN!<3 

Nu ska jag titta film lr nått :P


//Johanna Sofia Linnea Westlund!

Ovido - Quiz & Flashcards