Alla inlägg den 28 november 2008

...

Av Johanna Westlund - 28 november 2008 21:13

Faaaan glömde ju att berätta att jag var och kolla på en lägenhet i dag :D!

FETING FIN JU!.. Carlavägen.... Åhhh jag har ALLTID velat bo där... ända sen Ella och jag jämt busade där ;) Hihihih SAKNA </3...

//J

Av Johanna Westlund - 28 november 2008 21:01

Faaan vad trött jag blir! När man verkligen ser fram emot något så bara skiter det sig! SOM VANLIGT för Johanna! DAMN IT! Säger jag! :(

Aja skit samma, ska ialla fall supa ner mig i morgon no matter what!!!


Oohhh! Faaan säger jag! Är så jävla sur nu!...


Sitter hos Madde nu, trött som fan är jag! :/ Men men... sova bort alla sura miner... Vakna och sen systemet (Alkis-varning på mig)... Don't Care!

 Är sur! Och då får man dricka! Så det så!


Jag HATAR att sakna folk! Faaan vad sur jag blir på er... Ni bara försvinner liksom och det gööööör ONT! :( Älskar er<3


Duscha nu...

Herrrå!


//J

Ovido - Quiz & Flashcards