Alla inlägg den 18 november 2008

Av Johanna Westlund - 18 november 2008 14:50

  • Trött som fan i dag :(...
  • Mys kväll som fan i går :)...
  • Träna sen med Madde :)...
  • Första ggr på Kick-Boxning :S...
  • Jag vill ha min lön NU :(...

Vad ska jag mer gnälla om, klaga på eller berömma :P? :O Haha!

I Lördags söp Hanna mig väldigt mkt under bordet :/ Usch! Men kul som faaan hade vi ;) hihi!... Söndags BAKIIIS! *Skojja INTE* Hem till mamma "GRATTIS 43 år ;) " så mys mys mys där ;)...

Måndag in till satan, muppa runt med muppar, sen jobba! Komma hem och fortsätta muppa ;) hahahahaha!

Mys var det i alla fall! ;)... Behövde det! Thanks!


(K)(L)(F)

I Still Love You, You Know! One Way Or Another!


Nu ska jag gå till mormor! Para para! :P hahaha! Sen in till stan o träna ;)!


//Johanna Sofia Linnea Westlund!

Ovido - Quiz & Flashcards