Direktlänk till inlägg 21 november 2008

Johanna*

Av Johanna Westlund - 21 november 2008 00:45

Svanprinsessan tog precis slut, precis som Maddes ork med, för hon däckade för ett tag sen (fast vi somnade mitt på dan också).

Så nu sitter jag här i min ensamhet, för trött för att typ ut och gå eller nått, men för rastlös och nervig för att kunna sova!

Kan man inte bara få stänga av järnan ett tag och sluta tänka på massa idiot-saker som förmodligen dousen't meen a thing!

Aaaa men bra då sover jag... Skit bra! Då är man ju avstängd ett tag!? NEEEJ! Fan det fungerar inte det heller för då DRÖMMER man! Och drömma brukade vara något jag såg fram emot, något som var kul (förutom mina cp-drömmar om vargar och björnar)... Men nu finns det inte något hopp i drömmarna heller längre.... Antigen är det kolsvart eller också drömmer jag hel-knasiga saker som jag absolut inte vill drömma. Saker som får ens hjärta att slå i 180 och fortsätter göra det när man vaknat! Saker man förtränger, som man glömmer för att man inte orkar tänka efter ett tag! Och då är allt bra tills man somnat och drömt en sån där cp-dröm som man absolut inte vill drömma! Så nu får jag sitta här och glo runt och skriva om helt obetydlga och ointressanta saker, som folk bara suckar åt när dom läser!

Jag får helt enkelt bli så trött att jag inte orkar hålla ögonen öppna! Värsta planen nu här ;) haha! ^^


Eller förresten så ska jag nog sätta på en bra film o krypa ner i soffan...

Och jag ser fan inte fram emot den här helgen, fan! Jobba, jobba o Jobba :(

Men Faaaan på Tisdag får jag lön, och då äre shoppa! :D *happy face*... Bjuda mammii på lunch tror jag och släpa runt henne på stan lr tuna park kanske? :P


Jaja anyhow, så ska jag inte sitta här längre utan ska iaf försöka sova UTAN att drömma ;) hehe*


Älskar er massa det vet ni va? Vännor<3<3<3

 Eran

//Johanna Sofia Linnea Westlund!

 
 
Ingen bild

Ella

23 november 2008 19:18

Jag saknar dig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Westlund - 3 oktober 2011 21:54

http://hicetnuncc.blogg.se/

:(

Av Johanna Westlund - 3 oktober 2011 18:13

Fy fasen så dåååååligt jag mår! Vet inte vart jag ska ta vägen snart och fan och inget hjälper! Alvedon och halstabletter har jag knaprat för fullt, utan resultat. Vila, ja jo men inte lätt när det gör så förbannat ont. Jävla jävla hals och alltid kr...

Av Johanna Westlund - 13 september 2011 20:02


TRÖTT! Ja! Skulle ju vara girls-night i kväll ju. Är sååå tråkigt när man inte orkar något typ. Och jag vill att min Dennis kommer hem NU typ! Och jag fryser och är yr och jag är allmänt gnällig. Och typ irriterad...Blir att spela lite geni med mamma...

Av Johanna Westlund - 12 september 2011 21:41

Tiden går så sjukt fort och jag är super dålig på att uppdatera... Whatever!.. Hänt en massa kul. Två kryssningar har jag lyckats hinna med på mina två veckors semester. :) En med älsk och en med brudarna :D Super kuliga båda två.! Med babe vart de...

Av Johanna Westlund - 12 september 2011 21:32

Du har aldrig varit som alla andra, utan på ditt eget sätt. Och man har älskat dig som du är. Så länge man dansar efter DIN pipa så är du ju snäll, rolig och helt enkelt bra.  Men så fort man gör minsta lill motstånd försvinner det man tror är br...

Ovido - Quiz & Flashcards