Alla inlägg under oktober 2008

Av Johanna Westlund - 5 oktober 2008 22:18

Haha Myyyys med Lisa i dag! Mår inte jätte bra efter helgens bravader :P Kul har jag haft, men hänt lite väl mycket på kort tid! Men men! Livet går upp och livet går ner, man vet aldrig vad som kommer att hända, och man kan ännu mindre göra något åt saken! Tack alla min underbara brudar för helgen!<3 Ronja (du fick som du ville :P), Lisa och Hanna<3


//Johanna Sofia Linnea Westlund!

(Mamma Pappa Jag saknar er!)


Dagen Efter Dagen Dagen i Dag! :P

BaKiiiS?? :O

Av Johanna Westlund - 1 oktober 2008 21:42

Jag kan bara inte förklara hur jag mår just nu! Allt är helt knas! Jag mår super och bara glider med i strömmen ;) haha! Så jävla rolig helg ;) Men jag hatar en sak jag gjorde bara, FY SKÄMMS PÅ MIG! Fan... Men men! Vad kan jag göra åt det nu :/ :P !

Sitter hos madde nu MYS! :D Och i morgon blir det en heldag med mitt hjärta, Anna och Andreas! :) Och natt tilloch med !:)

Nej nu ska vi moffa och glo på film!

Mitt liv är just nu för bra för att vara sannt! Kunnde inte vara bättre just nu! Tack tack för det !:)


Älskar er... Och ni som känner er träffade, vet att ni är älskade! :D


//Johanna Sofia Linnea Westlund!

Ovido - Quiz & Flashcards