Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av Johanna Westlund - 31 oktober 2008 20:57

-

Silence! I Kill You!

-

Haha Vi Är Störda För Faaan! XD

-

"Ångra Aldrig Det Som En Gång Fick Dig Att Le"

/J

Av Johanna Westlund - 31 oktober 2008 18:35

Fan börjar ju faktiskt fundera :P hahaha! Fan pallar inte ju! :P haha!

Maddes idee!

Så! Varför inte fly verkligheten ännu mer!??


Fattar mig inte på Dessa AGGRO-BETTOR! Vfr så aggresiva?

Hahahahaha! Speciellt DU!

Du har faaaaan ingen som hellst jävla anledning att vara sur på mig!

FUCK YOU!

//Johanna Sofia Linnea Westlund!

Av Johanna Westlund - 31 oktober 2008 16:13

Nu har jag lärt Hailiey säga "FICKA" Gahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!

Men hon säger f*tta hahah! Såå söt!

Inte bra johanna! Madde blir tokig på mig! :P Haha!


I Morgon utgång-Jag hoppas det blir kul :)!


//J

Av Johanna Westlund - 31 oktober 2008 11:49


Faaaaen! SNÖ?

JÄVLA PISS-VÄDER!


Ovido - Quiz & Flashcards