Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Johanna Westlund - 21 oktober 2008 22:03

Inte Fan Vet Jag Vad Jag Känner!

Det Ända Jag Vet Är Att Det Blir ALDRIG Samma Sak. Även Om Det Kanske Känns Så För Stunden, Men Så Fort Det Är Över, Så Känner Jag Inget Mer!


Sitter hemma hos Madeleine (ovanligt). Vi har laddat ner film nu igen och käkat Tacos så nu blir det mys! Prata massa också i dag... Så skönt för hon förstår, till och med när jag inte gör det, hur jag än vrider och vänder på det... Hon vet att jag är störd! Hahaha XD!


Dagens Bästa!

-"Fan du är ju mer torrbelagd än vad jag är, jag får hela tiden och det är du som har pojkvän"

Gahahahahaha... Johanna i ett nötskal!


Aja nu blir det film och mys, sen cykla till stallet i morgon bitti :D

J<3M

Hailiey, Min Solstråle<3


Later!//Johanna Sofia Linnea Westlund!

Ps. Saknar Still Mitt Hår! Ds.

Ovido - Quiz & Flashcards