Direktlänk till inlägg 13 februari 2011

OJ!

Av Johanna Westlund - 13 februari 2011 15:24

Fan för att inte ha en dator! (Måste köpa)...

Men men nu sitter jag ju här kan jag ju lika gärna passa på att slänga in några rader i bloggen som för visso typ ALDRIG uppdateras.. (Dåligt av mig)


Ska packa några lådor iadg tänkte jag och städa... Inte långt kvar till flytten nu för fan :P


Seeeen ska jag ha en Johanna-Dag! Ta ett lånt bad, med en cigg och hörlurar. Och sen kolla på film! All by myself! mYYS! Ska bara samla tillräckligt mycket ork för att resa mig upp och sätta på musik sen brukar det mesta bara hända av sig själv och jag till och med tycker att det är kul att städa och fixa men det gäller bara att få tummen ur...


Ääääntligen har min Jackie flyttat tillbaka och vi har haft en hel vecka tillsammans i det förflutna :P hahaha snacka om att ha skavsår i käkar :P haha men kul har vi haft... Och det känns grymt bra att ha henne nära igen... Och för att inte tala om hur kär jag är i Elias! Typ dööör lite grann :P...

oCH Sorsa min SOCKERPAJ har varit med oss och lekt med.. Hahaha!


Tiden går så jävla fort... Jag hinner ju inte med...

Jag var nyss 15 och satt i skogstorp med Empa och smygrökte! Vad hände sen? Vi var nyss 17 och satt på åsen och vart fulla! Vad hände sen? Jag fyllde för fan 20 igår och hade lokalfest i T-hälla? Vad fan tog allt vägen? Hahaha jag blir helt paff när jag tänker på det... Det var typ i morse som det var Nyår och jag satt i Jackies soffa och undrade vem fan bruden som titta på mig var? ahhaha!

VAD FAN HÄNDE? Helt sjukt.. Men man är där man är idag...


Äsch nu ska jag gå och fixa fixa fixa massa... Får se om jag har tillgång till dator sen och kan skriva... ;)


Längtar! ;) <3


//MissJ

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Westlund - 3 oktober 2011 21:54

http://hicetnuncc.blogg.se/

:(

Av Johanna Westlund - 3 oktober 2011 18:13

Fy fasen så dåååååligt jag mår! Vet inte vart jag ska ta vägen snart och fan och inget hjälper! Alvedon och halstabletter har jag knaprat för fullt, utan resultat. Vila, ja jo men inte lätt när det gör så förbannat ont. Jävla jävla hals och alltid kr...

Av Johanna Westlund - 13 september 2011 20:02


TRÖTT! Ja! Skulle ju vara girls-night i kväll ju. Är sååå tråkigt när man inte orkar något typ. Och jag vill att min Dennis kommer hem NU typ! Och jag fryser och är yr och jag är allmänt gnällig. Och typ irriterad...Blir att spela lite geni med mamma...

Av Johanna Westlund - 12 september 2011 21:41

Tiden går så sjukt fort och jag är super dålig på att uppdatera... Whatever!.. Hänt en massa kul. Två kryssningar har jag lyckats hinna med på mina två veckors semester. :) En med älsk och en med brudarna :D Super kuliga båda två.! Med babe vart de...

Av Johanna Westlund - 12 september 2011 21:32

Du har aldrig varit som alla andra, utan på ditt eget sätt. Och man har älskat dig som du är. Så länge man dansar efter DIN pipa så är du ju snäll, rolig och helt enkelt bra.  Men så fort man gör minsta lill motstånd försvinner det man tror är br...

Ovido - Quiz & Flashcards