Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Johanna Westlund - 18 februari 2011 11:36

Hel-dag i stallet... Först till min plutt Dexter. Sen till Jappe och Pamir :) MYS!

Sen städa och plocka med Sassa och Jonny! Och förmodligen mysis-kväll med Ella i kväll :)

I morgon blir det städa? Sen till min Jackie och mysas med henne :) Awsome!..


Har sovit som ett jag vet inte vad i natt. Kolla film med Carro, Sorsa och Kim i går kväll. Sluta med att jag och Sorsa somnade på lilla soffan, och där sov vi hela natten. Och jag vill lova att det känns i kroppen i dag hahaha!


Unrar om Mammsen sover än? Eller varför hon inte ringt ännu... Här har jag setat vaken sen 20 över 8 och kollat barnprogram med Sorsa liksom och hon bara inte ringer? Hahaha vad är detta? I vanliga fall så är det så här:

Ringer....

1 missat samtal!

Ringer...

2 missade samtal!

Ringer...

3 missade samtal!

Ringer...

-"Hallå?"

-"Ja, soooover du?"

-"Nej eller ja lite"

Hahahaha...


Ne nu ska jag väl göra något vettigt :P


//Miss J!

Ovido - Quiz & Flashcards