Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Johanna Westlund - 10 januari 2009 17:06

Nere? Ehh ja?! Hur fan ska detta sluta?

Irriterasd och ledsen! Saknaden! God DAMN!...

Först var det ju denna där, jävla boll säger jag, empa fattar vad jag menar "slampa" Sen nästa! Och ytterligare nästa!... Fuck off!

Sen pratade jag med "Vesuvio" och Saknar gamla tiden MASSSSSA MEST i går kväll Och tårar gick inte att hejda fan! :'( Saknar er!</3 Hoppas det blir bättre! Skärpning nu fan!...



Aha jag är barnvakt i kväll, så ska snart bada Hailiey tänkte jag :P (Duktig jag e då :P haha) Sen blir det till att ladda ner massa bra musik som jag vill ha, och Limewire (PASSA PÅ NU NÄR MADDE INTE SER!) hahaha XD Men får inte glöma o ta bort det sen :P hahah det vore ju en miss :P hahaha!


Nej nu ska jag inte skriva mer skit här på ett tag!

//Johanna Sofia Linnea Westlund!

Ovido - Quiz & Flashcards