Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Johanna Westlund - 7 januari 2009 11:37

Nu ska jag och Madde åka till stan och glo :D Hehe!

Sen jobba o sen hem o mysa sj i kväll ;P!


Whatever jag har inget att tilllägga!


//Johanna Sofia Linnea Westlund!

Av Johanna Westlund - 7 januari 2009 00:07

BTW så är jag nästan blond igen :D



Hahaha trodde faktiskt inte du var så falsk!  Men men!



LIVET GÅR VIDARE, MEN DET ÄR SAMMA JAG SOM STÅR KVAR!

Jag vill träffa dig nu! :'(

Varför skulle allt bli så knas. Vet att jag varit weird. FÖRLÅT!

Men dom senaste veckorna har varit upp och ner vända!

Hoppas att du kanske förstår det...

Ville ju inte att det skulle bli så här kanske, och inte pga mig!

Så faktiskt så hoppas jag att det är ngt annat!

Men i alla fall så Tänker jag På DIG!<3


//Johanna Sofia Linnea Westlund!

Ovido - Quiz & Flashcards