Alla inlägg den 6 augusti 2008

Av Johanna Westlund - 6 augusti 2008 19:48

Yes Nataliiiiiiie! Denna vecka har varit super :P haha och jaaa du höll i tången din tok läskiga människa, fattar inte hur ni vågar ;) haha! Men nu sitter den där och jag är inte så LITE STOLT! :P I DID IT! :D'

ÄLSKAR DIG!<3


Jag har ont som ett cp nu! Men det går över :P haha!


Sitter hemma hos Lisa :) Firar Jessie och jag har försökt äta en chocklad-ruta men fick inte ner mer än en tugga... Och sen åt jag inte ens en halv varma koppen förrut... :( Jag ÄR hungrig! Belive Me!


Faaan min semester rinner ut i sanden, haha men nu är det faktiskt inte så många dagar kvar.. Tisdag är det dags igen :( Men sånt är livet... Har massa semesterdagar att ta ut senare, och det tänker jag göra i höst också... :D Typ åka någon stans? !


Later!

//Johanna Sofia Linnea Westlund!



Av Johanna Westlund - 6 augusti 2008 16:28

WOOOOHO! Nu har jag äntligen gjort någor som jag velat göra typ i massa många år!!! Min tunga är percad! :D Happy som fan :)

Thanks Adde för det :)... Hahaha!


Feta festen i Lördags fattade noll, hahah! Men en massa drag var det och en JÄVLA massa folk! :) Redde ut lite saker med en del och det känns skönt....


Är trött på ALLT jävla bull-shit nu! Fick höra en jävla massa AV en jävla massa och inget stämmer värkar det som! Blir så trött....

Och bara för att man frågar om en sak stämmer (det var bara en fråga) så är man dum i huvet och störd.... eller vad fan du sa! Det ända jag sa till dig var att OM (du ser OM) du hade gjort det så var det fittigt! Men jag vet väl för fan inte till 100 att du har det?! Eller hur? DÄRFÖR FRÅGADE JAG DIG!

Skit samma, för jag orkar inte bry mig! Jag orkar inte lyssan mer!


JAG HAR STÄNGT AV MINA ÖRON FÖR ALLT SKITSNACK NU! Så att ni vet!

JAG BRYR MIG INTE!!!!!!!!!!!


Nu ska jag gå och dö för min tunga is killing me! Sen gå och "fika" (kan inte äta) hos Jessie för hon fyller år (GRATTIS :)


(jag ska ALDRIG i hela mitt liv ta hål i tungan igen *SMÄRTA*)


//Johanna Sofia Linnea Westlund!

Ovido - Quiz & Flashcards