Direktlänk till inlägg 6 augusti 2008

It Hurts So Bad!

Av Johanna Westlund - 6 augusti 2008 19:48

Yes Nataliiiiiiie! Denna vecka har varit super :P haha och jaaa du höll i tången din tok läskiga människa, fattar inte hur ni vågar ;) haha! Men nu sitter den där och jag är inte så LITE STOLT! :P I DID IT! :D'

ÄLSKAR DIG!<3


Jag har ont som ett cp nu! Men det går över :P haha!


Sitter hemma hos Lisa :) Firar Jessie och jag har försökt äta en chocklad-ruta men fick inte ner mer än en tugga... Och sen åt jag inte ens en halv varma koppen förrut... :( Jag ÄR hungrig! Belive Me!


Faaan min semester rinner ut i sanden, haha men nu är det faktiskt inte så många dagar kvar.. Tisdag är det dags igen :( Men sånt är livet... Har massa semesterdagar att ta ut senare, och det tänker jag göra i höst också... :D Typ åka någon stans? !


Later!

//Johanna Sofia Linnea Westlund!



 
 
Nataliiiiie

Nataliiiiie

7 augusti 2008 14:17

hihi, sååå kul! :D Gå in på min blogg! ;D Det ståt om i helgen!! Hihi, älskar dig massa!!!

http://skruttungen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Westlund - 3 oktober 2011 21:54

http://hicetnuncc.blogg.se/

:(

Av Johanna Westlund - 3 oktober 2011 18:13

Fy fasen så dåååååligt jag mår! Vet inte vart jag ska ta vägen snart och fan och inget hjälper! Alvedon och halstabletter har jag knaprat för fullt, utan resultat. Vila, ja jo men inte lätt när det gör så förbannat ont. Jävla jävla hals och alltid kr...

Av Johanna Westlund - 13 september 2011 20:02


TRÖTT! Ja! Skulle ju vara girls-night i kväll ju. Är sååå tråkigt när man inte orkar något typ. Och jag vill att min Dennis kommer hem NU typ! Och jag fryser och är yr och jag är allmänt gnällig. Och typ irriterad...Blir att spela lite geni med mamma...

Av Johanna Westlund - 12 september 2011 21:41

Tiden går så sjukt fort och jag är super dålig på att uppdatera... Whatever!.. Hänt en massa kul. Två kryssningar har jag lyckats hinna med på mina två veckors semester. :) En med älsk och en med brudarna :D Super kuliga båda två.! Med babe vart de...

Av Johanna Westlund - 12 september 2011 21:32

Du har aldrig varit som alla andra, utan på ditt eget sätt. Och man har älskat dig som du är. Så länge man dansar efter DIN pipa så är du ju snäll, rolig och helt enkelt bra.  Men så fort man gör minsta lill motstånd försvinner det man tror är br...

Ovido - Quiz & Flashcards