Alla inlägg den 6 december 2008

Av Johanna Westlund - 6 december 2008 00:11

Thihi sitter hemma hos Lisa nu och vi håller på och slingar håret på varandra ;) Massa mys för det var länge sen vi gjorde det nu och det är lixom våran "GREJJ" ;) haha!.. Såå jag saknar mitt blonda hår (eftersom jag trivs bättre i det även ocm jag kanske inte passar bättre i det) Så nu gör jag lite blonda slingor som visserligen kommer att bli orange/gula ;) Men det blir sägert COOLT :P ;) hahaha! Och Lisa kör sin blondin grejj igen :) Hehe!


Jobbat till halv tio i dag, OJ DAMN jag trodde klockan var typ elva nu :P hahaha tiden går faaan fort i kväll och vi har inte ens hunnit med hälften Gaaaahhh! :P hahah!


Nej Back To Work (Dvs färga Lisas hår) Sen blir det sela SIMS! MASSA länge sen och MASSA mys ;) HIhi! Love u hum o thanks för i kväll ;)!


// Johanna Sofia Linnea Westlund!

Ovido - Quiz & Flashcards