Alla inlägg den 5 december 2008

Av Johanna Westlund - 5 december 2008 15:10

Bello, jag saknar dig! Mitt lilla LEJON juh :'( Hahahaha! <3

Hitta bilden hos dig gumman o var tvungen att SNO den ;) hahaha! Vilka Muppar :P! Saknar</3....

Av Johanna Westlund - 5 december 2008 15:00

Allt är så J***a tråkigt hela J***a tiden...

Åka till jobbet om typ en timme, värsa TRÅÅÅK!

Sen hem och ruttna, ännu mer TRÅÅK!

Men vad fan ska man göra då? Har ju fan inte lust med något... :/

Känns juu bara meningslöst,!


Nej det blir nog kanske till och kolla ngn bra film med typ Lisa i kväll :) Spela SIMS! Woooho! MKT kul :D!


//Johanna Sofia Linnea Westund!

Av Johanna Westlund - 5 december 2008 13:48

Helt Sjukt, jag har sovit tills för en halvtimma sen..:O??? Helt galet.. Känns värsta meningslöst att sova bort halva dagen, inte för att det egentligen spelar någon roll, för idag ska jag bara jobba sen åka hem och ruttna igen... Känner inte för att göra ett skit! Och så var det med det, och i morgon är det meningen att jag ska på jul-fest/Glögg-kväll.... Men vet i fan och jag hoppar det!??


//Johanna Sofia Linnea Westlund!

Av Johanna Westlund - 5 december 2008 02:15

Jag har såååå himla mycket jag vill skriva, men när jag väl sitter här kommer det inget, för jag tänker hela tiden på aha kan jag skriva så eller? Vad säger den o den o den då? Masssssssa jobbigt!

FFS Jag vill skriva av mig!


//J

Av Johanna Westlund - 5 december 2008 02:11

En sissta (hoppas jag) sak bara...

JÄTTE JÄTTE ledsen för jag fick inte lägenheten på Carlavägen :'(

MASSA ledsen för det!...

Aja shit the same, kollat på en del i fröslunda också... Så vi får se!

Night'i'night!<3

//Johanna*

Av Johanna Westlund - 5 december 2008 02:09

BTW! Jag såg en "Gangster-Film" i går... (fast det var rätt torr) med Freddie Prince Jr, och fy faaan vad han inte passar in i sånna filmer, fast ändå gjorde han det eftersom den var helt torr, fast ändå bra ;9 Tänkte bara...

//J

Av Johanna Westlund - 5 december 2008 02:05

Ärligt talat nu! Jag vet fan inte vad jag ska göra, fan mår bra, men samtidigt så, skit!

Jag fattar inte och ALLTID ALLTID ALLTID! När det gäller mig! Lr vad säger du Madeleine? Så jävla SANT! Fattar inte problemet! Och ingen FATTAR om vad jag skriver! HEHEHE! Johanna Rockar och Skriver i gåtor ;) hhehe! Mystiskt!;) Thaha!

Nej fan nu ska jag (Knasbollen) försöka sova! Sätter på typ Hook och glor ett tag!:P För den är ju inte helt dålig! ;)

//Johanna Sofia Linnea Westlund!

Av Johanna Westlund - 5 december 2008 02:01

Johanna KAN INTE sova!!! :'( Och jag är tröttare än tröttast!..

Screw det här då! :(

//J

Ovido - Quiz & Flashcards