Alla inlägg den 18 april 2010

Av Johanna Westlund - 18 april 2010 18:32

   Seeeeeg dag! Först jobba 6 till 10! Korta passet där...

Sen till Sara kela med Ragge (som btw fyller två i dag :D Congrats) och glo film. Somnade och sov tilltyp fyra :O (faaan om jag inte kan sova i natt säger jag bara!Nu väntar jag på Sara och co och har förberett massa GOD mat :D.. Så blir det väl bara film och mys och sakna älsk!... Eventuellt en promenix med Jackie :D


  I morgon, jobba till tre från sex, sen är jag fan ledig på Tisdag :D Fy så skönt, känns som om det var ett år sen sist jag var ledig!...


   På Fredag är det LÖN :D Längtar massa dit för nu är plånboken typ helt tom och det bara svider i ögonen att kolla kontoutraget! USCH! Dessutom är jag ledig i helgen så det känns massa bra :D Eventuellt så jobbar jag på Lördag förmiddag men det är bara för att jag ska få vara ledig Lördagen efter valborg ;P Ohhhhhh vad jag längtar till Valborg då! Jag hoppas att det blir som vi tänkt oss!..


   Ne nu ska jag försöka få tag på Sara så jag vet när maten ska vara klar!


//Miss J! (IN LOVE!)<3

Ovido - Quiz & Flashcards