Direktlänk till inlägg 10 december 2009

...

Av Johanna Westlund - 10 december 2009 20:46

   Så mycket tankar och känslor från i går... Man gråter i smyg och mår allmänt skit. Är rädd för att vara själv och tror att alla kollar konstigt på en... Och då var det ändå inte värst för mig. Jag lider med dom andra två som fick ta dom värsta smällarna... Jag undrar hur det kommer gå i morgon? Och det gör ont i magen att tänka på det...! Men jag tror nog kanske jag klarar mig fint...! Jag hatar att tårarna kommer när man är helt ensam. För bland folk måste an vara stark, och finnas för dem som det måste vara värst för. Vill inte visa mig sårbar så det blir värre för någon... Och att folk ska tycka synd om mig och må dåligt för mig... Varför skriver jag då om det här!? Jag måste få ut det i alla fall... Och jag tänker inte gå till någon krisdhjälp eller psykolog! Känner mig så svag och ledsen, riktigt ledsen. Men jag tror och hoppas det är normalt...

 

   Sitter här själv nu och hoppas Dennis kommer tillbaka snart (men det lär han inte göra, han gick nyss) för det sprider sig obehags känslor i hela kroppen när man är själv (första gången som jag är det nu sedan jag gick till jobbet i går.) Och jag vill bara gömma mig under täcket och gråta. Men jag ÄR stark och dom här kännslorna KOMMER gå över... Men inte i dag eller i morgon... Men snart!

 

   Jag vill bara sova! Men kan inte det heller.. Knappt någon sömn alls i natt. Men fick ett par fina rosa piller av mamma som jag hoppas jag kan sova på i natt i alla fall...

 

Kolla en film!?!

 

//Miss J

 
 
Ingen bild

Jackie

13 december 2009 12:29

Älskii

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Westlund - 3 oktober 2011 21:54

http://hicetnuncc.blogg.se/

:(

Av Johanna Westlund - 3 oktober 2011 18:13

Fy fasen så dåååååligt jag mår! Vet inte vart jag ska ta vägen snart och fan och inget hjälper! Alvedon och halstabletter har jag knaprat för fullt, utan resultat. Vila, ja jo men inte lätt när det gör så förbannat ont. Jävla jävla hals och alltid kr...

Av Johanna Westlund - 13 september 2011 20:02


TRÖTT! Ja! Skulle ju vara girls-night i kväll ju. Är sååå tråkigt när man inte orkar något typ. Och jag vill att min Dennis kommer hem NU typ! Och jag fryser och är yr och jag är allmänt gnällig. Och typ irriterad...Blir att spela lite geni med mamma...

Av Johanna Westlund - 12 september 2011 21:41

Tiden går så sjukt fort och jag är super dålig på att uppdatera... Whatever!.. Hänt en massa kul. Två kryssningar har jag lyckats hinna med på mina två veckors semester. :) En med älsk och en med brudarna :D Super kuliga båda två.! Med babe vart de...

Av Johanna Westlund - 12 september 2011 21:32

Du har aldrig varit som alla andra, utan på ditt eget sätt. Och man har älskat dig som du är. Så länge man dansar efter DIN pipa så är du ju snäll, rolig och helt enkelt bra.  Men så fort man gör minsta lill motstånd försvinner det man tror är br...

Ovido - Quiz & Flashcards