Alla inlägg den 14 november 2009

Av Johanna Westlund - 14 november 2009 22:34

Är så jävla trött på skit-snack. Folk som bara vill ha en anledning att förstöra! Ichlopischlo säger jag barar! FY! Sluta förstöra mitt braiga humör!


Massa skön kväll, mys med älsk (o hans dotter) framför tven...:) Bada o massa fint hade han gjort när jag var klar...Glad! Drocker te nu och spelar för ovanlighetens skull:P haha NOT! Men det är som mitt heroin ffs ;) hahaha... Jag kan också knarka :P


Var hos Jackie o Per o fika i går. Helt underbart att träffa gosan som växer ;).. Klapp klapp på magen... Saknar henne massa. Men nu har vi bestämt att den 27e ? va det va? Så ska vi ha MOFFA-kväll medans våra odrägliga karlar går ut och super sig fulla ;) Meheheee.. Så längtar tills dess. Skräck film står överst på min lista då ialla fall! ;)...


Smulan (Empa) kom hem i dag med... Nice to see her :D Så glad för hannes skull allt med hästana och det ;)...


Neeeh nu ska jag nörda mer på Facebook... Driva älsko till vansinne ;P Möhöhö... Sen kolla film och mysa...


Dennis Fredrksson! Inget kan komma emellan!

Älsakar dig!<3

  

   

Ovido - Quiz & Flashcards