Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Johanna Westlund - 28 oktober 2009 00:17

Jag har så svårt att förstå... Förlåt men jag har verkligen det... Men tänker inte lägga mig i mer än vad jag redan gjort. Men säger bara vad jag tycker och tänker... Det behöver inte betyda att jag bråkar/tjaffsar eller ens menar något illa... Jag bara säger vad jag tycker, för det kommer ändå fram förr eller senare och då blir det ännu värre så lika bra att jag säger det själv och på en gång an att någon annan berätter vad jag tycker, tänker och känner... Sån är jag och tänker fortsätta vara. Like it or not! Thats just the way it is!


Sov typ en timme i natt för Jonny, Jimmy och Fredrik var här på kvällen. Sen upp och jobba kl.6 Jobba till 12... Gick hem och bytte om. Angelica kom och hämta mig och så åkte vi yt till stallet :). Skit kul att umgås med henne utanför jobbet med... :D Massa mys där ute. Ute och red i höst-vädret och bara njöt. Gosa med Jappe-Gubben min. Fast red blind-styre Pamir. Gick bra som bara den, men han börja bråka lite på hemvägen, men inte mer än så... Sen åkte vi till mamma och pappa och fikade :) Också massa myyys :D... Sen hem och så kom Jonny och Fredrik hit... Tvingde med mig till Kungsör. Fast det var lite kul att åka bil ;) Heheh vi jaga Jimmy som övnings-körde med...heheh! Så nu sitter vi alla här och bara myser. Spelar spel och nördar... Massa mys kväll (fast jag är jätte trött)... Det ända som saknas är min älskling... Men som kommer hem i morgon :D Har saknat honom galet mycket den här veckan... Förra veckan och dom här dagarna har varit värst :( Fan min andra hälf e ju borta :(...


Jag har också köp tre nya filmer i dag...

*Skeleton Key

*Disturbia

*Greas

Så tänkte övertala grabbarna att vi ska kolla film nu. Istället för att nörda Need For Speed!

 

Skriver mer i morgon..


//Miss J

 

Ps.Vill ge tusen hjärtan till min Dennis bara för

 

 att han är så underbar...!<3<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards