Alla inlägg den 4 september 2008

:D

Av Johanna Westlund - 4 september 2008 16:32

Take A Look At This! :P



<3



//Johanna Sofia Linnea Westlund!

:D

Av Johanna Westlund - 4 september 2008 00:34

I morgon tatuerar jag mig Weeei :) Helt happy, och tatueringen är hur jävla nice som helst, kommer bild sen ;)...

Flyttat nu så nu har jag mitt eget:P Mår bra lite höst-depritoner, men det går nog över ska vi se ;) I hope so i alla fall:P

Hede inflyttningsfest i Fredags, det var väl helt okej. Känns lite trist att alla som jag ville skulle vara där inte var det, bara för andra var det... Är synd men förståligt..

Aja nu ska jag gå och vara social med Larsson en stund till innan jag kilar hem ;) Helt skönt att hon bor i Torshälla nu, så när jag är ledsen o deppig är det bara att kila över till henne så får man chips och godis :P haha!

 

Thanks Nataliiiiie och Hanna för att ni finns.. ÄLSKA!<3

 

//Johanna Sofia Linnea Westlund! 

Ovido - Quiz & Flashcards